۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۵۹۳۷۲۵

بازدید جمعی از مسؤولان آذربایجان‌شرقی از حوزه علمیه صادقیه

بازدید جمعی از مسؤولان آذربایجان‌شرقی از حوزه علمیه صادقیه
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با همراهی جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی از حوزه علمیه صادقیه تبریز بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز با همراهی فرمانده سپاه عاشورا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌شرقی از حوزه علمیه صادقیه تبریز بازدید کردند.

بنابراین گزارش، امام جمعه تبریز در این دیدار صمیمی با حضور در حجره‌های طلبگی این مرکز علوم دینی، در جریان وضعیت تحصیلی، امتحانات پایان ترم و خوابگاه طلاب صادقیه قرار گرفت و گفت: حضور طلاب و روحانیان این مرکز موجب رونق دوباره مسجد صادقیه در مجاورت این حوزه علمیه شده است.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام علیپور، مدیر حوزه علمیه صادقیه با اشاره به تاریخچه مسجد صادقیه ابراز کرد: مسجد صادقیه تبریز با وجود قدمت 300 ساله خود؛ طی سالیان گذشته تخریب و ویرانه شده بود، تا جایی که بیش از 30 به حال خود رها شد که در نهایت با حضور نماینده جدید ولی فقیه در استان و پیگیری امام جمعه تبریز شاهد بازسازی، رمت و احیای این مرکز دینی هستیم.

وی با تقدیر از نظارت مستقیم و پیگیری جدی حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در پیگیری امور مربوط به مدارس علمیه استان افزود: برگزاری جلسات هفتگی مدیران مدارس علمیه و متولیان حوزوی استان نشان از اهمیت توسعه حوزه های علمیه استان از دیدگاه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دارد./935/پ203/ب1

ارسال نظرات