۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۷۵۵۷۸۴
سردار رادان:

طرح نور با جدیت دنبال می‌شود/ همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن مامور هستیم

طرح نور با جدیت دنبال می‌شود/ همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن مامور هستیم
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملا فرهنگی و اجتماعی می دانیم و اصلا امنیتی نیست و آن کسانی که امنیتی نشان می دهند به دنبال شبهه افکنی هستند اما همان مسئله فرهنگی و اجتماعی هم بایدها و نبایدهایی دارد که نیاز به تذکر و گاهی برخورد خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور( عفاف و حجاب) که عصر امروز پنجشنبه در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه برگزار شد، گفت: دشمن تلاش فراوان کرد که بگوید در این معرکه پلیس تنهاست اما مردم خط بطلان بر افکار پلید دشمن کشیدند که مردم همراه و همگام پلیس هستند. از اراده و همت و دعای شما سپاسگزارم.

وی افزود: بدانیم که در معرکه های مختلف دشمن به این نتیجه رسید که نبرد رودررو با جمهوری اسلامی بجز شکست هیچ دستاوردی برای آنها ندارد، لذا دشمن تلاش دارد که مادری نباشد که رزمنده بپروراند و شروع این جنگ از پایان دفاع مقدس آغاز شد.

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه نقش خدا در به زمین نشستن موشک های ما در اسرائیل پررنگ است، ابراز کرد: زمانی که دو بال حیا و عفت و بال غیرت از ما گرفته شود، چشم به گناه عادت می کند و آنگاه یک ضد ارزش تبدیل به ارزش می شود و اصل دعوا و رودررویی حق و باطل در این است.

وی ادامه داد: ما از دختران و مادران آینده این مرز و بوم صیانت می کنیم و اصل ماجرا این جاست و این ماجرا از زمان پیامبر و امیرالمومنین و گوشواره از گوش کشیدن آغاز شده است.

موضوع عفاف و حجاب را مساله ای فرهنگی می دانیم

سردار رادان گفت: ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملا فرهنگی و اجتماعی می دانیم و اصلا امنیتی نیست و آن کسانی که امنیتی نشان می دهند به دنبال شبهه افکنی هستند اما همان مسئله فرهنگی و اجتماعی هم بایدها و نبایدهایی دارد که نیاز به تذکر و گاهی برخورد خواهد داشت.

وی افزود: عده ای ناجوانمردانه و غیرحکیمانه به نیروی انتظامی هجمه می کنند البته این هجمه به غیرت جامعه ایرانی و دینی است و همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن مامور هستیم.

فرمانده انتظامی کل کشور تصریح کرد: در آینده پشت پرده این جنایت ها و بی عفتی ها را از رسانه بیان خواهیم کرد که چگونه با برنامه ریزی برای دختران و مادران آینده کشور نقشه ها طراحی کرده اند.

وی با بیان اینکه ۳۲ دستگاه مسئول اجرای طرح حجاب هستند و بوده اند، خاطرنشان کرد: اگر این دستگاه ها به وظیفه خود عمل کرده بودند کار جامعه چنین نبود اما همان ها امروز مطالبه گر شده اند و هجمه هم می کنند.

همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن مامور هستیم/ عزم نیروی انتظامی در صیانت از دختران ایرانی

شهادت می دهم رئیس جمهور از طرح نور حمایت کرده است

سخنران مراسم با بیان اینکه شهادت می دهم رئیس جمهور و رییس قوه قضاییه از این طرح حمایت کرده است، ابراز کرد: رییس جمهور به جای اینکه فکر رای آینده خود باشد به میدان مبارزه با ناهنجاری ها و هنجار شکن ها آمده است، کمتر رییس جمهوری چنین می کند.

سردار رادان اضافه کرد: عزم خود را برای صیانت از دخترانمان جزم کرده ایم و در این مکان مقدس قسم یاد می کنم که حتی اگر آبرویی داریم تماما برای احیای دین و ارزش های میهن اسلامی خواهیم گذاشت و از این راه عقب نشینی نخواهیم کرد تا زمانی که شما باشید.

وی تصریح کرد: تا شما باشید نهضت می تواند ادامه داشته باشد اگر رزمندگان توانستند هشت سال پشت خاکریز ها بمانند برای این بود که کاروان راهیان نور پشت خاکریزها می دیدند و ما امروز پشت سر خود کاروان راهیان‌ طرح‌ نور می بینم و در این راه هیچ شماتتی ما را به عقب نمی راند.

علیه سارقان و نا امن کنندگان جامعه هم جدی و قاطع هستیم

سردار رادان ابراز کرد: مردم عزیز ما در اجرای وظایف انقلابی و انتظامی از هیچ ماموریتی کم نمی گذاریم، اگر در طرح نور جدی هستیم بر علیه سارقین و نا امن کنندگان جامعه هم تلاش می کنیم، اگر سارق بد است که با آن مقابله می کنیم، آیا سارق دل بد نیست، پس ما در همه ماموریت ها مصمم هستیم و از شما انتظار داریم در این امر خطیر و غیر قابل بازگشت دعا کنید.

ارسال نظرات