۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۵۹۳۴۳۰
حجت الاسلام علی نژاد خبر داد؛

اعزام 10 هزار زائر اولی از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس در خوزستان به مشهد

اعزام 10 هزار زائر اولی از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس در خوزستان به مشهد
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان از اعزام ده هزار زائر اولی از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان به مشهدمقدس خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جلیل علی نژاد، سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، شامگاه گذشته در ششمین کرسی ملی تلاوت قرآن از سوی قاریان ممتاز بین المللی که با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از سوی آستان قدس رضوی و ستاد برگزاری استانی در حرم حضرت علی بن مهزیار اهوازی با تبریک ولادت حضرت زینب اظهار داشت: صبر، بصیرت و روشنگری آن بانوی بزرگوار انقلاب سیدالشهدا را به پیروزی رساند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان با بیان اینکه دفتر نمایندگی نزدیک به دوسال در خوزستان راه اندازی شده است، عنوان داشت: ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت به ویژه فرهنگ رضوی و سیره امام هشتم، توجه به مشکلات و محرومیت‌ها و تلاش برای رفع آن‌ها از جمله اقدامات آستان در استان است.

حجت الاسلام علی نژاد با بیان اینکه نزدیک به ده هزار نفر از محرومین و مستضعفین (بالای ۴۰ سال) به عنوان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند، ادامه داد: اسکان و اطعام این عده از سوی آستان صورت گرفت ضمن اینکه ۱۲۰ هزار بسته غذایی و لوازم التحریر در میان نیازمندان توزیع و کار‌های جهادی برای محرومان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در زمینه درمان ۶۰ گروه جهادی به فعالیت می‌پردازند، افزود: در زمینه‌های عمران، آبادانی و بهداشت نیز اقداماتی انجام شد از جمله اینکه در بخش درمان اعزام پزشک عمومی و متخصص و توزیع دارو را داشتیم.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان با اشاره به برگزاری جلسات شورای قرآنی با حضور نماینده ولی فقیه در استان گفت: با پیگیری‌های آیت الله موسوی جزایری جلسات مذکور برگزار و ادامه دار خواهد بود تا آنجا که بخش قرآنی آستان در کوی علوی و سوسنگرد نیز کرسی‌های تلاوت برگزار خواهد شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
ارسال نظرات