۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۵۹۲۸۰۹
حجت الاسلام والمسلمین بهشتی:

بهترین پوشش لباس پرهیزکاری است

بهترین پوشش لباس پرهیزکاری است
استاد حوزه علمیه برهنگی را فرهنگ ابلیس در جهان غرب دانست و گفت: بهترین پوشش لباس پرهیزکاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین بهشتی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مسجد غدیرخم گفت: حضرت زهرا(س) فرمودند: از دنیای شما سه چیز را بسیار دوست دارم تلاوت قرآن کریم، نگاه به چهره پیامبرالهی و انفاق در راه خدا.

وی با اشاره به بخشی از آیات سوره اعراف، ادامه داد: خداوند در این سوره می فرماید: ما آدم را آفریدیم و آنگاه به فرشتگان فرمان دادیم بر او سجده کنند همه اطاعت کردند غیر از شیطان؛ دلیل امتناع شیطان و نافرمانی از امر الهی تکبر و خود برتربینی بود.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی با بیان اینکه ابلیس قسم یاد کرده تا انسان را از مسیر حق گمراه کند، ابراز کرد: ابلیس برای گمراه ساختن انسان از هر جهت به او حمله می کند بنابراین لازم است انسان در همه مواقع مراقب رفتار و اعمال خود باشد.

استاد حوزه علمیه تبعیت از هوای نفس را وسوسه ابلیس برای خارج ساختن انسان از مسیر حق دانست و اظهار داشت: شیطان حضرت آدم و حوا را با چنین حربه ای گمراه ساخت و موجب شد آن دو بزرگوار با خوردن میوه ممنوعه از بهشت اخراج و به عالم دنیا پا نهند.

وی با بیان اینکه ابلیس از سرسخت ترین دشمنان انسان است، گفت: خداوند در قرآن کریم خطاب به انسان ها می فرماید: انسان با لباس تقوا می تواند از وسوسه های ابلیس در امان بماند؛ بنابراین بهترین پوشش لباس پرهیزکاری است.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی با تاکید براینکه انسان باید در همه لحظات مراقب وسوسه های شیطان باشد، عنوان کرد: امروز در کشورهای غربی و اروپایی شهرهایی وجود دارد که افراد برای ورود به آن شهرها باید به اندازه تعداد لباس هایی که بر تن دارند هزینه پرداخت کنند و یا در پارک هایشان مجلسمه های عریان فراوان دیده می شود و همه اینها بیانگر تسلط شیطان بر آنان است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: رضا خان ملعون نیز می خواست فرهنگ برهنگی را در ایران اجرا کند که با مقاومت ملت ایران این توطئه اجرایی نشد اما مردم ترکیه در برابر این توطئه کوتاه آمدند و امروز روزگارشان این است.

وی افزود: امروز بیشترین سود جهانی اختصاص به ساخت و تولید فیلم ها مبتذل و برهنه دارد و هدف دشمتان از ساخت این نوع فیلم ها اغفال و بی دین ساختن مردم است. کسانی که تابع شهوت می شوند دیگر از خداوند اطاعت نمی کنند. امروز شیطان با گرفتن لباس می خواهد مردم را به فساد مشغول کرده و ایمان آنان را نابود سازد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات