۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۵۹۲۰۲۸
به همت سازمان اقشار بسیج؛

نشست تخصصی بررسی سیاسی حقوقی جنبش ضد سرمایه داری فرانسه برگزار شد

نشست تخصصی بررسی سیاسی حقوقی جنبش ضد سرمایه داری فرانسه برگزار شد
سلسله نشست‌های بررسی سیاسی حقوقی جنبش ضدسرمایه داری فرانسه در سازمان بسیج اقشار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سلسله نشست های بررسی سیاسی حقوقی جنبش ضدسرمایه داری فرانسه عصر امروز در محل سازمان بسیج اقشار برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سلسله نشست های تخصصی سیاسی حقوقی با تلاوت قرآن آغاز و ابتدا مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان دکتر بهرامیان به سخنرانی با موضوع ضرورت بررسی جنبه های سیاسی و حقوقی جنبش ضدسرمایه داری فرانسه پرداخت.

در ادامه مراسم با حضور اساتید دانشگاه تهران و سخنرانی هیأت علمی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران، دکتر احمد مومنی راد به تبیین و بررسی اوضاع سیاسی فرانسه در حوزه بین الملل پرداخت و این موضوع توسط دانش پژوهان علوم سیاسی به نقد و بررسی گذاشته شد.

در ادامه استاد دانشکده حقوق دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی این دانشکده دکتر ملکوتیان به تبیین معیارهای حقوقی نظام سرمایه داری فرانسه پرداخت و آثار این نظام و در مقابل آن جنبش های ضدسرمایه داری را مطرح کرد.

در پایان مسؤول بسیج حقوقدانان ضمن تشریح اهداف برگزاری این نشست تخصصی، از سلسله نشست های بعدی این مجموعه خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت بررسی سیاسی حقوقی جنبش های ضدسرمایه داری فرانسه این سلسله جسات باید ادامه یابد تا شاهد ثمرات حقوقی و سیاسی آن باشیم./811/پ210/ب1

ارسال نظرات