۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۵۹۲۱۴۱
مؤسس حوزه علمیه ورامین:

خدمت به مردم بهترین راه شکرگزاری است

خدمت به مردم بهترین راه شکرگزاری است
امام جمعه ورامین خدمت به مردم را بهترین راه شکرگزاری دانست و گفت: باید تمام توان خود را برای رضایت مردم که همان رضایت پروردگار است به کار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان با بیان اینکه روز ۹ دی روز بصیرت و ولایتمداری ملت هوشیار ایران اسلامی است، گفت: دشمن هنوز ملت انقلابی را نشناخته است که با همه توان به پای ولایت می‌مانند.

وی با تأکید بر برگزاری باشکوه و هرساله بزرگداشت این حماسه، ابراز داشت: نسل آینده باید بداند که این کشور چه روز‌هایی را پشت سر گذاشته است، اهانت‌ها و عبور از خط قرمز‌ها در عاشورای حسینی همه مردم را به صحنه کشاند تا مشت محکمی بر دهان فتنه گران باشد چرا که ملت بصیر و لحظه شناس ما هر لحظه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی آماده جانفشانی هستند.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظامی مبتنی بر ولایت فقیه است، افزود: اسلام، ولایت فقیه و ارکان اصلی انقلاب اسلامی هستند، با پیروزی انقلاب اسلامی نعمت بر ما تمام شد و امروز مردم ما باید قدردان این هدیه‌ای الهی باشند تا که این امانت به دست صاحب اصلی اش مهدی صاحب الزمان (عج) برسد.

مؤسس حوزه علمیه ورامین در ادامه درباره شکر این نعمت الهی، خدمت به مردم را بهترین راه قدردانی دانست و بیان کرد: از آنجا صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند باید تمام توان خود را برای رضایت مردم که همان رضایت پروردگار است به کار گرفت.

وی با یادآوری دوران خفقان و تاریک دوران طاغوت، خاطرنشان کرد: آن زمان ما هیچ اختیاری در اداره کشور نداشتیم و به طور کامل وابسته به خارج از مرز‌ها بودیم، امروز هم هرچند هجمه‌ها علیه ما و مشکلاتی در نحوه مدیریت‌ها وجود دارد، اما تبدیل به کشوری مستقل و با اقتدار در منطقه شده ایم.

استاد حوزه با اشاره به سالروز ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ابراز کرد: اگر چه دشمن امروز هم با استفاده از تمام تجهیزات و رسانه‌های خود به جنگ با انقلاب اسلامی آماده، اما ملت هوشیار ما دهه فجر امسال هم برای بار دیگر سیلی محکمی بر صورت دشمنان این نظام خواهند زد.

وی با اشاره به بیداری اسلامی و نفوذ و اقتدار ایران در منطقه، اظهار داشت: به اذعان خود غربی ها، آنان میلیارد‌ها دلار در منطقه ما هزینه کردند، اما به هیچ کدام از خواسته هایشان نرسیدند.

آیت الله محمودی در پایان از طلاب خواست تا رسالت خود را به خوبی ادا کنند و افزود: امروز هم در جنگ نرم پیش رو مانند دوران دفاع مقدس باید از تمام ظرفیت‌ها برای مقاومت و ایستادگی بهره ببریم./۸۰۴/پ310/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات