۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۷۵۵۸۷۶
مادر شهید معماریان:

حاضرم برای حمایت از نیروی انتظامی کتک بخورم

حاضرم برای حمایت از نیروی انتظامی کتک بخورم
سرکار خانم معماریان ضمن تاکید بر حمایت از نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی باید جلوی بد حجابی را بگیرد و بداند که مردم دنبال آنها حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مادر شهید معماریان در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح امروز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: حاضرم برای دفاع از حجاب و عفاف سیلی بخورم به شرط آنکه نیروی انتظامی با بی حجابی و بی عفتی مقابله کند.

وی با تاکید براینکه نیروی انتظامی نباید در حق جوانان و مملکت کوتاهی کند، گفت: نیروی انتظامی برای حفظ مملکت و آینده جوانان کشور در قضیه حجاب و عفاف کوتاهی نکند؛ خیلی از جوانان به خاطر دنباله روی از فرهنگ دشمن در حال از بین رفتن هستند.

مادر شهید معماریان با اشاره به اینکه زمان طاغوت زن شاه در قم چادر به سر کرد، تصریح کرد: اکنون زن بی حجاب در حرم به آمر به معروف و ناهی منکر سیلی می‌زند و این درست نیست؛ نیروی انتظامی باید جلوی بد حجابی را بگیرد و بداند که مردم دنبال آنها حرکت می‌کنند.

ارسال نظرات