۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۹۱۹۵۸
معاون بازرسی قرارگاه خاتم الأنبیا:

هدف دشمن مخدوش کردن چهره اسلام است

هدف دشمن مخدوش کردن چهره اسلام است
فرمانده دفاع مقدس با ابراز اینکه دشمن هدفی جز مخدوش کردن چهره واقعی اسلام ندارد، تأکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی که با عزتمندی زندگی می کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدجعفر اسدی معاون بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره شهدای ۱۰ دی دشت ورامین که با حضور خانواده شهدا، مسؤولین و شهروندان در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد، ابراز کرد: علی رغم گذشت ۱۴ قرن کوفیان روی گفتن نام شهرشان را ندارند، اما امروز شاهد این هستیم که ایرانیان در سراسر جهان افتخار می‌کنند که خود را معرفی نمایند چرا که کسی نمی‌تواند منکر شکست ناپذیری مردم ما شود.

فرمانده پیشین نیروی زمینی سپاه با یادآوری فرازونشیب‌های طول تاریخ کشور از قرارداد ترکمنچای به عنوان نمونه‌ای از وقایع و حوادث تلخ آن نام برد و افزود: هرچند بعضی از امور برای ما چیزی جز حقارت باقی نگذاشت، اما امروز به مدد ایثار و فداکاری شهدا در امنیت و سربلندی هستیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه این شهدا بودند که راه را نشان ما دادند، ادامه داد: بی شک موفقیت‌های انقلاب اسلامی مرهون مقاومت و ایثار شهدای گرانقدر ما است که اگر جانفشانی‌های آنان نبود، امروز خبری از انقلاب اسلامی باقی نمی‌ماند.

وی مبدأ انقلاب اسلامی را سال ۱۳۴۲ با پیشگامی مردم دشت ورامین عنوان کرد و گفت: این منطقه سهم بسزایی در رویش انقلاب دارد و حتی بعد از پیروزی انقلاب، شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ به نام خود ثبت کرده است.

فرمانده اسبق سپاه شیراز با یادآوری دشواری‌های دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جهانیان آن زمان حتی از فروش گونی خاک و سیم خاردار به ما استنکاف می‌کردند، اما شاهد بودیم که در طرف مقابل سلاح‌های شیمیایی و پیشرفته‌ترین هواپیماها و تجهیزات دیگر را در اختیار صدام می‌گذاشتند.

وی با اذعان به اینکه دشمن هدفی جز مخدوش کردن چهره واقعی اسلام ندارد، تأکید کرد: لازم است تا ما قدر نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را بدانیم که به برکت آن است که امروز با عزتمندی و سربلندی زندگی می‌کنیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: حقوق بشر، مسائل هسته ای، موشکی و موارد دیگر همه بهانه هست، در صورتی که هدف دشمن تضعیف روحیه انقلابی و ایمان جوانان ما است.

اسدی در پایان با ابراز تأسف نسبت به عدم تبیین مطلوب انقلاب اسلامی برای مردم، اظهار داشت: مردم باید به یاد آورند روزگاری را که کسی جرأت کوچکترین جسارت را به آمریکایی‌ها نداشت، اما امروز ترامپ یواشکی و وحشت زده به عراق سفر می‌کند که این نشان از جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا دارد.

گفتنی است روز ۱۰ دی ماه سال ۱۳۵۷ تظاهرات مردم ورامین علیه شاه ایران با حضور مأموران به خاک و خون کشیده شد و تعدادی از مردم دشت ورامین از جمله شهیدا کریم، شیرازی و میرزایی به شهادت رسیدند./۸۰۴/پ310/ب1
محمد فرخی
ارسال نظرات