۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۹۱۲۰۶
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خبر داد؛

زمان ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از 10 دی تا 5 بهمن

زمان ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از 10 دی تا 5 بهمن
مدیر مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: هیچ محدودیت سنی برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسینی مدیر مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز در نشست خبری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در حالی برگزار می‌شود که انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی خود قرار دارد.

وی افزود: ثبت نام برای شرکت در این آزمون از 10 دی ماه لغایت 5 بهمن ماه خواهد بود همچنین در این آزمون ۱۸ رشته خواهیم داشت که حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم یکی از آن رشته‌ها خواهد بود که برای دانش آموزان به صورت شفاهی و برای خردسالان بدون هیچ محدودیتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: آزمون بزرگسالان ۹ اسفند همزمان با سایر رشته‌ها به صورت کتبی برگزار می‌شود و آزمون شفاهی آن از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۶ خواهد بود. گفتنی است در این آزمون در تمامی شهرستان‌ها که تعداد آنان ۳۰ نفر باشد حوزه امتحانی در نظر گرفته خواهد شد و در کلان شهر‌ها ۳ حوزه امتحانی پیش بینی شده است.

مدیر مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه هیچ محدودیت سنی در برای شرکت در این آزمون وجود ندارد، گفت: شرکت کنندگان این امکان را دارند که در ۴ رشته ثبت نام کنند، امسال، چون جزء ۳۰ کار ویژه همه دستگاه‌ها بوده افراد می‌توانند در کنار حفظ جزء ۳۰ در سه کار ویژه دیگر نیز شرکت کنند./۸۱۳/پ203/ب1
تعداد بازدید : 9
 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 12
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات