۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۷۵۴۱۱۸

آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است

آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه آمار جرائم و تخلفات به لطف خدا در استان خراسان جنوبی کم است، گفت: کمترین تخلفات در این استان رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر صوفی در محفل انس با قرآن کریم کارکنان پلیس خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رو به جلو و در حال پیشرفت است. نیروی انتظامی در سال گذشته ماموریت‌های بسیاری را انجام داد و در همه ماموریت‌ها با تمام همت و توان خود پای کار آمدند و اکنون نیز مشغول تامین نظم و امنیت جامعه هستید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه کار نیروی انتظامی، جهاد است، افزود: برای امنیت و راحتی و آسایش و آرامش دیگران، زندگی و وقت خود را وقف می‌کنید و جهاد همین است.

صوفی بیان کرد: یکی از خواسته‌هایی که ما از خداوند داریم، صداقت در عمل است و یکی از خواص کار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز همین است و هر چه قدر عمل خود را با صداقت بیشتری انجام دهیم اثر آن بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: امنیت و موفقیت‌هایی که امروز در جمهوری اسلامی داریم نتیجه صداقت نیروی انتظامی در عمل است و هر چه قدر صداقت بیشتر خداوند به ما بیشتر کمک خواهد کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: صداقت یکی از خواسته‌هایی است که در زیارت عاشورا داریم تا بتوانیم با صداقت پیش برویم و در عمل، گفتار، اراده، عهد و وفا و نیت و اعتقاد خود صداقت داشته باشیم.

صوفی با اشاره به اینکه در اعتقاد و ایمان خود باید صادق باشیم افزود: در این صورت است که ایمان ما راسخ و عمل ما صادق می‌شود و وقتی بیاید درستی در کار و پرهیز گناه و معصیت و تقوای در دل هم می‌آید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: تقوای در دل اگر باشد اعتقاد و ایمان تقویت می‌شود و سعادت انسان را به دنبال خواهد داشت و عمل صالح با اخلاص بیشتر انجام می‌شود و در این صورت است که تقوا کامل می ‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در عهد و وفای خود جهت تامین امنیت به آرمان‌های انقلاب پایبند است افزود: لباس نیروی انتظامی مقدس است و مردم از شما انتظار خاصی دارند و باید خیلی مواظب این لباس باشید تا آبروی آن خدشه‌دار نشود و شأن و جایگاه این لباس را حفظ کنید.

صوفی عنوان کرد: برخی از امر به معروف‌ها عملی است به طور مثال موقع اذان، به اقامه نماز بپردازید و چه عیبی دارد که در کنار جاده، نماز را اقامه کنید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه آمار جرائم و تخلفات به لطف خدا در استان خراسان جنوبی کم است گفت: کمترین تخلفات در این استان رخ می‌دهد اما نظارت‌ها را کاهش ندهید و حتما حساس باشید.

ارسال نظرات