۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۷۳۲۵۰۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

امسال راهپیمایی روز قدس در ۲۷ شهر و روستای استان برگزار می‌شود

امسال راهپیمایی روز قدس در ۲۷ شهر و روستای استان برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام محمدی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: امسال راهپیمایی روز قدس در ۲۷ شهر و روستای استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،با اشاره به در پیش بودن روز قدس، گفت: روز قدس روز حضور حماسی مردم در حمایت از مظلومان عالم به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: مراسم روز قدس در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید به سمت مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور سخنرانی این مراسم را بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام محمدی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس در شیروان ساعت ۱۰ صبح از محل چهارراه دفاع مقدس به سمت مصلا با سخنرانی حجت‌الاسلام تکمیلی امام‌جمعه شهر شیروان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در فاروج و اسفراین هم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 10 صبح به ترتیب از محل مسجد آل یاسین به سمت مصلا با سخنرانی حجت‌الاسلام نوروزی امام‌جمعه شهر فاروج و از محل مجتمع شهید سلیمانی به سمت مصلا با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه شهر اسفراین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی زمان راهپیمایی روز قدس در شهرهای آشخانه و راز را ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد و افزود: راهپیمایی در آشخانه از چهارراه معلم به سمت مصلا با سخنرانی حجت‌الاسلام شریعتی نژاد امام‌جمعه شهر آشخانه و در شهر راز از میدان معلم به سمت مسجد جامع با سخنرانی حجت‌الاسلام نادعلی زاده امام‌جمعه شهر راز برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه در جاجرم هم راهپیمایی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان امام به سمت مصلا با سخنرانی حجت‌الاسلام هوشمند نژاد امام‌جمعه شهر جاجرم برگزار می‌شود، تصریح کرد: در گرمه هم راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه از محل میدان ارشاد به سمت مصلا با سخنرانی حجت‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه شهر گرمه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای غلامان، یکه سعود، ایور و درق نیز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه با سخنرانی ائمه جمعه و روحانی مستقر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این راهپیمایی در قاضی با سخنرانی حجت‌الاسلام معصومی امام‌جمعه شهر قاضی، در تیتکانلو با سخنرانی حجت‌الاسلام اسدالله زاده مدیر حوزه علمیه شهرستان فاروج، در روستای مایوان با سخنرانی حجت‌الاسلام همتی استاد حوزه علمیه و در روستای خرق با سخنرانی حجت‌الاسلام رحیمیان روحانی مستقر برگزار می‌شود و ساعت آغاز آن‌ها هم ۱۱ است.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: در سایر مناطق هم راهپیمایی روز قدس با سخنرانی روحانیان مستقر از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امسال هم همچون سال‌های گذشته مردم مؤمن و متدین ایران اسلامی با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات