۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۳۲۴۸۲
امام‌جمعه اهل سنت مسجد خاتم‌الانبیاء بجنورد:

روز قدس، روز فریاد مظلومیت فلسطین است

روز قدس، روز فریاد مظلومیت فلسطین است
آخوند داوری روز قدس را روز فریاد مظلومیت فلسطین دانست و گفت: بر هر مسلمانی لازم است که از مردم مظلوم فلسطین دفاع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،آخوند آتا داوری، امام‌جمعه اهل سنت مسجد خاتم‌الانبیاء مرکز خراسان شمالی، امروز، در مراسم وحدت علمای اهل تسنن و شیعه خراسان شمالی، روز قدس را روز فریاد مظلومیت فلسطین دانست و اظهار داشت: بر هر مسلمانی لازم است که از مردم بی‌دفاع فلسطین دفاع کرده و صدای مظلومیت این مسلمانان را به گوش جهانیان برساند.

وی افزود: در حقیقت بر همه مسلمانان ضروری است که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و جنایات رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی را محکوم کنند.

آخوند داوری اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و کشتارهای ناجوانمردانه‌ای که اسرائیل در منطقه به راه انداخته مردم حضور باشکوهی در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری است که همیشه جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کرده است، خاطرنشان کرد: باید کشورهای اسلامی پیرو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، اختلافات را کنار گذاشته و علیه اسراییل غاصب متحد شوند تا تمامی نقشه‌های شوم این رژیم کودک کش و غارتگر خنثی شود.

آخوند داوری تصریح نمود: دفاع از حق مظلوم و افراد ستمدیده، همواره جزء مبانی و احکام اسلامی بوده و حمایت از فلسطین و قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است و هیچ مسلمانی نمی‌تواند در مورد حوادثی که نسبت به مردم مظلوم فلسطین و نیز در مورد قبله اول مسلمین و مسجدالاقصی رخ‌داده است، بی‌تفاوت باشد.

امام‌جمعه اهل سنت مسجد خاتم‌الانبیاء بجنورد تأکید کرد: همان‌طور که امام راحل، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس روز اتحاد و انسجام مسلمین علیه مستکبران نام‌گذاری کرد ما جامعه اهل سنت خراسان شمالی نیز همگام با مسلمانان جهان، این روز را گرامی داشته و خشم و انزجار خودمان را از جنایتکاران و کفار از جمله آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی فریاد می‌زنیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات