۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۳۲۴۸۳
امام جماعت اهل سنت مسجد حنفیه بجنورد:

وحدت مسلمانان توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

وحدت مسلمانان توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
آخوند درخشان با تأکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: وحدت بین مسلمانان توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،آخوند الله‌یار درخشان، امام جماعت اهل سنت مسجد حنفیه بجنورد، امروز در مراسم وحدت علمای اهل تسنن و شیعه خراسان شمالی، اظهار داشت: هرگاه وحدت در کشور حاکم باشد، تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

وی افزود: وحدت و یکپارچگی مسلمانان هراس در دل دشمنان ایجاد می‌کند به‌گونه‌ای که اگر این امر در بین مسلمانان وجود داشته باشد دشمن به اهداف شوم خود نمی‌رسد.

روحانی شاخص اهل سنت استان با اشاره به در پیش بودن روز قدس، اضافه کرد: روز قدس روز وحدت و اعلام همبستگی مسلمانان علیه مستکبرین است.

وی ادامه داد: قدس متعلق به تمام امت اسلام و مردم فلسطین است و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز وظیفه تمامی مسلمانان جهان است؛ چراکه بر اساس آموزه‌های اسلام، مسلمانان نسبت به سرنوشت هم مسئول هستند.

آخوند درخشان تصریح کرد: دشمنان با اصل دین اسلام و قرآن مشکل‌دارند و اگر امروز در جهان به مسلمانان ظلم می‌شود و هزاران فلسطینی آواره می‌شوند به دلیل اختلافاتی است که بین مسلمانان ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه ما مشاهده می‌کنیم که رسانه‌های خودفروخته و ضد اسلام، پوشش کاملی از اتفاقات و تظاهرات داخلی رژیم جعلی اسرائیل را نشان نمی‌دهند و آن‌طوری که باید این اتفاقات رسانه‌ای نمی‌شود.

آخوند درخشان افزود: اتفاقات و اعتراضات گسترده مردم در داخل رژیم صهیونیستی علیه کابینه نتانیاهو نشان‌دهنده این است که تمامی نقشه‌های شوم آن‌ها بر خودشان برگشته و این عذاب الهی است که این‌طور گرفتارشده‌اند.

امام جماعت اهل سنت مسجد حنفیه بجنورد با اشاره به فروپاشی داخلی این رژیم شیطانی، گفت: ان شاءالله با وحدت و اتحاد مسلمین و نابودی اسرائیل غاصب به‌زودی نماز جماعت را در بیت‌المقدس اقامه می‌کنیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات