۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۳۲۴۸۰
عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت خراسان شمالی:

نابودی رژیم صهیونیستی با اتحاد جوامع اسلامی، قطعی است

نابودی رژیم صهیونیستی با اتحاد جوامع اسلامی، قطعی است
آخوند کمالی با دعوت از امت اسلامی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز جهانی قدس، گفت: نابودی رژیم جعلی صهیونیستی با اتحاد جوامع اسلامی، قطعی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آخوند گلدی کمالی، عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در خراسان شمالی، امروز در مراسم وحدت علمای اهل تسنن و شیعه خراسان شمالی، ضمن اشاره به هتک حرمت به خانه خدا و ورود نظامیان اسرائیلی به داخل مسجد اظهار داشت: حمله به نمازگزاران و ورود صهیونیست‌ها به داخل خانه خدا و هتک حرمت مقدسات اسلامی، خشم و نفرت نه‌تنها مسلمانان جهان، بلکه تمامی انسان‌های دنیا را برانگیخته است.

وی افزود: حمله به مسجدالاقصی و ضرب و شتم نمازگزاران در ماه مبارک رمضان عجز و ناتوانی رژیم جعلی را در بین عظمت مسلمین بویژه فلسطینیان نشان می‌دهد.

مدیر مدرسه علمیه خادمیه اهل سنت روستای امانلی شهرستان راز و جرگلان از توابع خراسان شمالی اضافه کرد: امروز نتانیاهو و رژیم غاصب صهیونیستی منزوی‌شده و دیگر حتی استکبار جهانی هم حاضر نیست همانند گذشته از آن‌ها حمایت کند.

وی ادامه داد: ما از طریق رسانه‌ها شاهد هستیم که در داخل اسرائیل هم خشم و اعتراضات گسترده مردمی جهت فروپاشی این رژیم کودک کش روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

آخوند کمالی تصریح کرد: توافق ایران و عربستان و همچنین توافق دیگر کشورهای عربی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و سوریه نیز موجب خشم گسترده نتانیاهو گردیده و باعث شده که این شیطان همچون حیوانات درنده رفتار کند و دست به چنین اقداماتی بزدلانه بزند و به نمازگزاران حمله نماید.

آخوند کمالی ادامه داد: در این برهه از زمان باید سران کشورهای اسلامی بیش‌ازپیش ید واحده داشته و از فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی تبعیت کنند.

روحانی شاخص اهل سنت خراسان شمالی بیان داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، نابودی این رژیم سفاک حتمی و قطعی است و برای نابودی زودتر آن باید جوامع اسلامی متحدتر از گذشته بشوند و به یاری برادران و خواهران خود در فلسطین بشتابند.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت خراسان شمالی همچنین ضمن اشاره به فرارسیدن راهپیمایی روز جهانی قدس اضافه کرد: مسلمانان جهان و به‌ویژه از مردم ایران درخواست می‌کنم که حضور حداکثری و دشمن‌شکن در این راهپیمایی که یک تکلیف الهی و وظیفه دینی است داشته باشند و با حضور حماسی ضمن تجدید بیعت با ولی الامر مسلمین و آرمان‌های انقلاب حامی فلسطینیان مظلوم بوده و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و متحدان آن‌ها فریاد بزنند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات