۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۳۲۴۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

اتحاد و انسجام مسلمانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

اتحاد و انسجام مسلمانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
حجت‌الاسلام رفیعی گفت: اتحاد و انسجام مسلمانان که باعث هویت بخشی به اقوام و مذاهب می‌باشد از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در مراسم ضیافت افطاری علمای اهل تسنن و شیعه خراسان شمالی که با موضوع وحدت و مقاومت در محل حسینیه شهدا بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: وحدت بین اقوام و مذاهب شیعه و سنی باعث ترس و وحشت قدرت‌های باطل می‌شود.

وی افزود: به همین دلیل دشمنان به طرق مختلف درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان هستند؛ چراکه این وحدت موجود در بین مسلمانان همچون خاری در چشم دشمنان است.

حجت‌الاسلام رفیعی اضافه کرد: دشمنان قسم‌خورده مسلمانان با دامن زدن به آتش اختلاف‌های جزئی شیعه و سنی درصدد ایجاد شکاف در بین مسلمانان هستند.

وی ادامه داد: لازم است در برابر انواع و اقسام توطئه‌های دشمنان هوشیار بوده و بدانیم که آن‌ها هیچ‌وقت و در هیچ شرایطی دلسوز ما نیستند و فریب نقشه‌های به‌ظاهر دوستانه آن‌ها را نخوریم.

حجت‌الاسلام رفیعی تصریح کرد: باید با هوشیاری کامل توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و اجازه ندهیم که آن‌ها در بین مسلمانان به‌ویژه مسلمانان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان مختص زمان و مکان خاصی نیست آن‌ها در هر شرایطی تلاش می‌کنند تا اتحاد و انسجام موجود در بین مسلمانان را زیر سؤال ببرند.

حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، افزود: اهداف خبیثانه قدرت‌های پوشالی غرب در ایجاد تفرقه بین مسلمانان ضرورت برگزاری مراسم روز جهانی قدس را دوچندان می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر حمایت از مظلوم و مظلومان، گفت: برای حمایت از مظلوم و به‌ویژه مظلومان فلسطین شایسته است امت اسلامی به‌ویژه مردم روزه‌دار، مؤمن و متدین با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و حامیان آن‌ها اعلام کنند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات