۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۵۴۰۱۲
نماینده ولی فقيه در لرستان:

عظمت ۱۲ فروردین برای مردم تبیین شود

عظمت ۱۲ فروردین برای مردم تبیین شود
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای باید عظمت ۱۲فروردین برای مردم تحلیل و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی یوم‌الله ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس گفت: ۱۲ فروردین روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ۱۲ فروردین به دلایل متعدد آنگونه که باید برای مردم تشریح و تبیین نشده است، افزود: عظمت این روز باید برای مردم تحلیل و تبیین شود.

وی به ابعاد مختلف جنگ نرم اشاره کرد و عنوان داشت: تلاش برای تحریف ادیان و آیین های آسمانی سابقه ای طولانی دارد به گونه ای که دامنه ی تحریف ها باعث شد که امروز از انجیل و تعالیم آسمانی آن چیزی باقی نمانده است. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: امروز صهیونیست ها با اشغالگری در منطقه و ارتکاب جنایات متعدد سعی دارند آیین اسلام را نیز همچون مسیحیت تحریف کرده و حتی وارونه جلوه دهند.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان باید با تمام توان و هوشیاری کامل در برابر این نقشه شوم آنها ایستادگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس اظهارکرد: همه مردم باید در بزرگداشت این برنامه ها احساس مسئولیت کرده و در میدان‌ حاضر شوند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات