۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۹۳۷۴۴
حجت الاسلام غلامی خبر داد؛

اعزام 400 مبلغ به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه

اعزام 400 مبلغ به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: 400 مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه و دهه فجر به مناطق شهری و روستایی استان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه گفت: به مناسبت این ایام مبلغان بومی و غیر بومی به مناطق شهری و روستایی استان اعزام می شوند.

وی هدف از اعزام مبلغان را تبیین و ترویج فرهنگ فاطمی و بازگو کردن اهداف و آرمان های انقلاب به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: از ظرفیت تبلیغی 400 مبلغ در ایام فاطمیه و دهه فجر استفاده می شود و مبلغان اعزامی در  مساجد، مدارس، نهادهای فرهنگی، مراکز آموزش عالی و ادارات به فعالیت می پردازند.

وی در ادامه محافل انس با قرآن، تبیین سبک زندگی فاطمی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی و گفتمان‌های انقلابی را از جمله برنامه‌های تبلیغی مبلغان به مناسبت دهه فجر عنوان کرد.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر در این ایام باید فاطمی برگزار شود، گفت: محافل انس با قرآن، بیان فضائل حضرت فاطمه(س)، تبیین سبک زندگی فاطمی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی، تجهیز کتابخانه‌های شبستان مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری گفتمان‌های انقلابی و بیان دستاوردها و خدمات نظام در چهل‌سالگی انقلاب از دیگر برنامه‌های تبلیغی مبلغان در دهه فجر است.

وی با بیان اینکه برگزاری گفتمان های انقلابی و بیان دستاوردها و خدمات نظام در 40 سالگی انقلاب مهم ترین هدف اعزام مبلغ در ایام دهه فجر است، افزود: این مهم در بصریت بخشی و روشنگری بین نسل نو و مقابله با توطئه های دشمنان ضروری است./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات