۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۵۰۹۲۹
حجت الاسلام نصیری فرد:

لزوم هم افزایی رسانه‌های انقلابی در انتخابات پیش رو

لزوم هم افزایی رسانه‌های انقلابی در  انتخابات پیش رو
فعال رسانه‌ای حوزوی ضمن بیان اینکه برای تبلغ دهه فجر باید محتوای لازم به مبلغان ارائه شود، مطرح کرد: تبلیغ چهره به چهره نوعی رسانه است و برای تبلیغ چهره به چهره مخاطب شناسی و تامین محتوا لازم است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام نصیری فرد در دومین نشست از سلسله نشست‌هایی تبیینی و همچنین مناظرات انتخاباتی با حضور جمعی از فعالان حوزوی رسانه‌ای با عنوان رسانه، مشارکت و امید آفرینی با بیان اینکه رسانه های حوزوی مطالب فراوانی را در فضای مجازی منتشر می کنند، عنوان کرد: اگر این مطالب فرآوری و به کار رسانه ای تبدیل شود بیشتر اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام نصیری فرد با تاکید براینکه اطلس مخاطبین و توجه به ویژگی های هر گروه از مخاطب برای انجام کار رسانه ای ضروری است، گفت: اگر مثلثی از نظام، مردم و دشمن را در نظر بگیریم باید جایگاه هر ضلع را در تولید محتوای رسانه ای در نظر گرفت.

وی ضمن بیان اینکه برای تبلغ دهه فجر باید محتوای لازم به مبلغان ارائه شود، مطرح کرد: تبلیغ چهره به چهره نوعی رسانه است و برای تبلیغ چهره به چهره مخاطب شناسی و تامین محتوا لازم است.

لزوم هم افزایی رسانه‌های انقلاب در رابطه با انتخابات پیش رو

حجت الاسلام نصیری فرد با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مخاطبین رسانه های حوزوی طلاب و مبلغین هستند، اظهار داشت: رسانه های حوزوی باید به مخاطبین خود محتوا، جهت دهی و اطلاعات لازم دهند و برای اقدامات رسانه های حوزوی نیاز به برنامه ریزی اندیشکده ها و پژوهشکده ها است.

وی با تاکید براینکه نهاد های حوزوی برای رسانه های حوزوی باید طراحی و برنامه ریزی داشته باشند، ابراز کرد: دشمن سال ها کار اندیشکده ای و پژوهشکده ای انجام داده است و اکنون ثمره فعالیت های خود را می چیند ولی رسانه های انقلابی متاسفانه همیشه با انجام کارهای سریع و عجولانه به دنبال نتیجه مطلوب هستند.

لزوم هم افزایی رسانه‌های انقلاب در رابطه با انتخابات پیش رو

حجت الاسلام نصیری فرد با تاکید براینکه رسانه های حوزوی برای تنوع مخاطبین لازم است محتوا داشته باشد، گفت: عده ای تحت هر شرایطی در انتخابات شرکت می کنند و عده ای به دلیل نارضایتی از برخی مشکلات جامعه شرکت نمی کنند ولی با انقلاب مشکلی ندارند، رسانه باید برای هر دو مخاطب محتوای مناسب ارائه دهد.

وی با انتقاد از نبود هم افزایی در بین رسانه های انقلابی بیان داشت: لازم است حداقل یک سال قبل از انتخابات نشست ها و کارگروهای تشکیل شود تا سیاست گذاری های رسانه ای انجام شود، ایده های خوبی وجود دارد که نیاز به نفرات و تجهیزات دارد و با همکاری رسانه های حوزوی عملی کردن این ایدها ممکن است.

ارسال نظرات