۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۷۳۸۰۰۶
عضو کمیته رسانه حوزه علمیه خواهران:

دشمن از سه عرصه زن، ولایت و سلامت هجوم می‌آورد + فیلم

دشمن از سه عرصه زن، ولایت و سلامت هجوم می‌آورد + فیلم
سرکار خانم سلطانی با اشاره به نگاه ویژه مرحوم فرج نژاد به مقوله دشمن شناسی، به شناسایی سه حیطه زن، ولایت و سلامت به عنوان موارد هجوم دشمن توسط آن مرحوم پرداخت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سرکار خانم فاطمه سلطانی عضو کمیته رسانه معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران در نشست «الگوی معرفی دشمن به نسل جدید» که از برنامه های نخستین همایش بین المللی دشمن شناسی در خبرگزاری رسا با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و اندیشمندان انقلاب برگزار شد، به الگوهای اغواگری شیطان و تقلید جبهه طاغوت از این الگوها پرداخت.

وی با بیان اینکه نبرد حق و باطل از ابتدای خلقت شکل گرفته است، عنوان داشت: اغواگری و فریب از تکنیک های شیطان بوده و در روایات رسانه ای نیز به کار گرفته می شود.

این دانش آموخته حوزه علمیه با تأکید بر ضرورت شناخت تکنیک های رسانه ای اظهار داشت: در تمامی انیمیشن ها و فیلم ها یک مطلب کاملا دروغ با روش های مختلف منتقل می شود و به یک موضوع حسابی پرداخته می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شیطان خود را دلسوز نشان می دهد و به صورت پنهان وارد می شود، بیان داشت: خناس بودن شیطان از همین جنبه است؛ همه المان های دشمن مخفی است و همانند شیطان ذره ذره و پنهان در جبهه حق نفوذ می کند.

سلطانی اغواگری گری دشمن را در همه جنبه ها جاری دانست و اظهار داشت: این الگو نیز الگوی ابلیس است؛ ایجاد غفلت و تسویف از گام های شیطان است که با غوطه ور کردن جامعه در مباحث رسانه غفلت ایجاد می کند؛ انواع تکنیک ها توسط دشمنان به کار گرفته می شود که نسبت به امور مهم غفلت ایجاد کند.

وی در پایان با اشاره به مرحوم استاد فرج نژاد خاطرنشان کرد: آن مرحوم راهی را ادامه داد که شهید آوینی و مرحوم طالب زاده پایه گذاری کردند؛ فرج نژاد یک واقعه فرهنگی را مورد مطالعه قرار داد و سه حیطه اساسی برای هجوم حمله دشمن از ناحیه زن، ولایت و سلامت را شناسایی و معرفی کرده بود.

تعداد بازدید : 0
ارسال نظرات