۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۵۹۲۰۰۶
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران:

فرصت سوزی در حوزه مانع رشد علمی و اخلاقی طلاب می‌شود

فرصت سوزی در حوزه مانع رشد علمی و اخلاقی طلاب می‌شود
حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که طلاب باید خوب درس بخوانند و از فرصت‌ها استفاده کنند، گفت: فرصت سوزی مانع رشد علمی و اخلاقی طلاب می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد جواد تقی زاده، معاون طلاب و امور دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که امروز حوزه‌های علمیه نقش و رسالت مؤثرتری نسبت به سایر مراکز علمی کشور بر عهده دارند، گفت: حوزه پیشگام در نشر و گسترش ارزش‌های معنوی در جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت علم اندوزی از سوی طلاب حوزه، افزود: جایگاه امروز طلاب حوزه‌های علمیه در ردیف مجاهدان در راه خداوند متعال است.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که تلاش علمی و تبلیغی طلاب حوزه جهاد در راه خدا محسوب می‌شود، بیان داشت: طلاب با جهاد علمی در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان می‌ایستند و از ارزش‌های معنوی پشتیبانی و حراست می‌کند.

معاون طلاب و امور دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز برای حفظ ارزش‌های دینی در جامعه باید شبانه روزی تلاش و مجاهدت کرد، افزود: پیشرفت و نشاط علمی امروز در حوزه نیازمند مجاهدت طلاب است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که طلاب باید خوب درس بخوانند و از فرصت‌ها استفاده کنند، بیان داشت: فرصت سوزی در حوزه مانع رشد علمی و اخلاقی طلاب خواهد شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که امروز همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تحصیل علم دین در اختیار طلاب قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: طلاب به عنوان سربازان حضرت ولی عصر (عج) یک رسالت مهم بر عهده دارند و آن هم درس خواندن است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که طلبه باید به گونه‌ای درس بخواند که موجب رضایت حضرت ولیعصر (عج) قرار گیرد، بیان داشت: اگر خدای ناکرده طلاب فرصت سوزی کنند و دوران طلبگی خود را به بطالت بگذارنند در پیشگاه خداوند متعال و صاحب اصلی حوزه سربلند نخواهند شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان تأکید براین که برای موفقیت در حوزه باید برنامه ریزی و هدفگذاری کرد، افزود: متأسفانه برخی از طلاب بدون هدف و برنامه ریزی وارد حوزه می‌شوند که در مسیر راه با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد./۹۵۰/پ310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات