۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۸۳۶۸۶
مسؤول مدرسه علمیه امام حسین بابل:

راهپیمایی اربعین حسینی زمینه‏ ساز حكومت عدالت‏ گستر مهدوى است

مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل با اشاره به این که راهپیمایی اربعین حسینی زمینه‏ ساز حكومت عدالت‏ گستر مهدوى خواهد بود، گفت: باید از این ظرفیت جهانی در جهت شناساندن اهل بیت(ع) به دنیا بهره گرفته شود.
حجت الاسلام حسین تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حسین تقی پور، مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) گتاب بابل امروز در جمع طلاب این مدرسه علمیه با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: این اجتماع عظیمی که در مسیر کربلا شاهد آن هستیم یك فرصت تاریخى را براى تشیع به ‏وجود آورده است تا با مدیریت آگاهانه و هوشیارانه، بتواند امكان نشر معارف اهل بیت(ع) و تقویت دیپلماسى فرهنگى را فراهم آورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که راهپیمایی اربعین حسینی زمینه‏ ساز حكومت عدالت‏ گستر مهدوى خواهد بود، افزود: باید از این ظرفیت جهانی در جهت شناساندن اهل بیت(ع) به دنیا بهره گرفته شود.

وی با بیان این که رسانه‏ هاى جهانى در سال‏ هاى اخیر به ‏صورت هماهنگ و برنامه ‏ریزى شده، همه توان خود را جهت تحریف و جلوگیرى از انتشار اخبار مربوط به این حركت عظیم، مصروف كرده ‏اند، تصریح کرد: اما عظمت حسینی مانع از تحقق اهداف شوم دشمن در این خصوص شده است.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که دشمنان به دنبال برخی القائات نادرست و دروغین در جامعه هستند، گفت: دشمن با تصویر سازی های غلط تلاش می کند مردم را نسبت به این مراسم بزرگ معنوی دلسرد کند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان با بیان این که یكى از راهبردهاى مهم امپریالیسم جهانى مهار تشیع به ‏وسیله ممانعت از توسعه روابط بین دو مركز سیاسى و مذهبى تشیع یعنى ایران و عراق و گسترش ایران‏ هراسى و اسلام‏ هراسى است، افزود: در همین راستا همه توان خود را به کار گرفته تا از نزدیکی دو ملت جلوگیری کند.

مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل همچنین به حضور گسترده جمعیت شیعى و محبان اهل بیت(ع) از ملیت‏ هاى مختلف‏ در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: واقعه ای در سطح بین ‏المللى نمی تواند شیعیان و محبین اهل بیت(ع) را این‏ گونه و از سرتاسر دنیا دور هم جمع كرده باشد.

وی با اشاره به این که محبت به امام حسین(ع)، حرارتى در دل‏ هاى افراد ایجاد كرده است كه هیچ یك از اولیاى الهى و مصلحان جهانى، توان ایجاد آن‏ را ندارند، گفت: همه خود را بدهكار امام حسین(ع) مى ‏دانند به همین دلیل هر كس هرچه دارد در طبق اخلاص گذشته و تقدیم مى‏ كند.

حجت الاسلام تقلی پور با بیان این که این تجمع جهانی باید به بستری برای ایجاد وحدت جهان اسلام و جهان تشیع شود، گفت: باید از این ظرفیت والا در جهت حفظ و حراست سنن پیشینیان در راهپیمایی اربعین بهره گرفته شود./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات