۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۷۵۶۰۶۴
آیت الله محمدی عراقی:

تمامی دستگاه ها باید در خصوص حجاب فعال شوند/ لباس پلیس نماد امنیت و آرامش است

تمامی دستگاه ها باید در خصوص حجاب فعال شوند/ لباس پلیس نماد امنیت و آرامش است
مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با تاکید براینکه لباس نیروی انتظامی نماد آرامش و امنیت است، از زحمات و تلاش های فراجا تقدیر کرد و همه دستگاه های اجرایی را به ایفای وظایف شان در خصوص حجاب توصیه اکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمود محمدی مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم در مراسم تجلیل از مجریان طرح نور حجاب و عفاف ضمن بیان درود و سلام خدا بر فرزندان امام امت و یاوران رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: وظیفه داشتم از سوی رهبر معظم انقلاب برای سلام و خداقوت گویی خدمت برادران نیروی انتظامی قم برسم و از خدمات شبانه روزی نیروی انتظامی تشکر کنم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه لباس نیروی انتظامی نماد آرامش و امنیت است، گفت: امنیت یکی از بهترین نعمت‌های خداوند است و نظام جمهوری اسلامی حفظ امنیت و آرامش را در صدر مسئولیت‌های خود دارد و این وظیفه مهم برعهده پلیس است.

حفظ امنیت اخلاقی و اجتماعی وظیفه نیروی انتظامی است

آیت الله محمدی عراقی با اشاره به اینکه پلیس در جمهوری اسلامی، پلیس ولایت است، تصریح کرد: ولایت یعنی احساس مسئولیت اجتماعی نسبت به مردم و به تعبیر قرآن همه مردان و زنان ولی یکدیگر هستند و به هم عشق و محبت می‌ورزند؛ اگر پلیس وارد بحث حجاب شده از باب امنیت برای نوامیس مردم است.

وی بدترین ناامنی در جامعه را ناامنی اجتماعی و اخلاقی دانست و ابراز کرد: عوامل و ماموران پلیس سربازان امام زمان (عج) هستند که وظیفه دارند تا ناامنی جامعه را از بین ببرند؛ اما نباید غفلت شود که مسئله حجاب و عفاف در مرحله اول وظیفه فرهنگی و اجتماعی است.

مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با تاکید بر اینکه مردم شهر مقدس قم از پیشقراولان آزادی جامعه هستند، تصریح کرد: شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و مردم این شهر نزدیک نیم قرن برای انقلاب اسلامی تلاش کردند؛ آنها فرزندان خود را با ندای الله اکبر پرورش دادند.

آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه دشمن برای شهر مقدس قم برنامه ریزی خاصی دارد، افزود: دشمن ماموریت دارد که فضای شهر مقدس قم را آلود کند؛ لازم است نیروی انتظامی با کار‌های امنیتی و اطلاعاتی کسانی که اهداف دشمن را اجرا می‌کنند مشخص کنند و با آنها برخورد مناسب انجام دهد؛ ولی فریب خوردگان را با چشم محبت نگاه کند.

حفظ امنیت اخلاقی و اجتماعی وظیفه نیروی انتظامی است

وی با اشاره به تعبیر سردار سلیمانی در مورد دختران جامعه که گفت همه دختران میهن، دختران ما هستند، اظهار داشت: باید در برابر جریان خطرناک دشمن که حیا و عفت جوانان را هدف قرار داده با قاطعیت برخورد کرد، اما با فریب خوردگان با رافت و مهربانی عمل رفتار شود تا متنبه شوند.

آیت الله محمدی عراقی ضمن بیان اینکه سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی از پیشقراولان دفاع از امنیت جمهوری اسلامی است، ابراز امیدواری کرد که طرح نور سر مشق همه دستگاه‌ها برای حفط سنگر حجاب و عفاف باشد و تاکید کرد: تمام سی وچند دستگاهی که طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت حجاب و عفاف را برعهده دارند باید به وظایف خود عمل کنند و همه دستگاه‌های اجرایی باید در امر حجاب فعال شوند.

ارسال نظرات