۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۷۵۵۶۸۷

مراسم شصت و پنجمین سالگرد رحلت آیت الله بروجردی برگزار شد

مراسم شصت و پنجمین سالگرد رحلت آیت الله بروجردی برگزار شد
مراسم شصت و پنجمین سالگرد رحلت حضرت آیت الله بروجردی با حضور علما، شخصیت های حوزوی و زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شصت و پنجمین سالگرد رحلت حضرت آیت الله بروجردی امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان و مداحی سید مهدی میرداماد و با حضور زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه (س) در مسجد اعظم برگزار شد.

این مراسم با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی، حضرت آیت الله جوادی آملی و آیات گرامی، کریمی جهرمی، حسینی بوشهری، مقتدایی، شب زنده دار، رشاد و حجج اسلام والمسلمین نواب، رفعتی، سلیمانی اردهالی، انصاریان، صافی، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، نمایندگان مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه و نمایندگان مجمع طلاب  برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان سخنران مراسم به تبیین ابعاد مختلف شخصیتی حضرت آیت‌الله بروجردی پرداخت و تاکید کرد: با چراغ معرفت و عمل صالح مسئولیت های خود را یافتند و عاشقانه و بدون خستگی عمل کردند، یک روز به درگذشت آیت الله بروجردی مانده بود و از شدت بیماری سخن نمی گفتند، یکبار که چشم باز کردند سوال کردند آیا فرستاده من برای تبلیغ اهل بیت به مصر رفته است اگر هنوز نرفته او را بفرستید.

وی اضافه کرد: بدون اطلاع پول به صاحب قلمان مصر می دادند تا در قالب داستان شیعه و اهل بیت را به کودکان مصر معرفی کنند، هیچگاه از مجاهدت خسته نشدند.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان خاطرنشان کرد: چراغ معرفت و اخلاق انسان را به این نقطه از بزرگی می رساند، قرآن هم از رحمت پیامبر سخن می گوید که ای پیامبر اگر سخت و سنگدل بودی یک نفر هم به سوی تو نمی آمد.

ارسال نظرات