۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۵۵۵۰۲
امام جمعه روانسر در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

اتحاد ملت های مسلمان؛ تنها راه رهایی غزه از چنگال صهیونیست های غاصب

اتحاد ملت های مسلمان؛ تنها راه رهایی غزه از چنگال صهیونیست های غاصب
کرمانشاه ـ ماموستا محمودی گفت: برای رهایی ملت فلسطین و غزه از جنایات رژیم صهیونیستی هرگز نباید به وعده و وعیدهای ابرقدرت‌های جهانی و اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها دل خوش کرد.

ماموستا ملامحمد محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ماهیت رژیم صهیونیستی، ماهیتی تروریستی و ضد انسانی می‌باشد، اظهار داشت: رژیم منحوس اسرائیل غاصب از همان روزهای تشکیل خود دست به ترور، قتل و شهادت رهبران کشورهای اسلامی زد.

امام جمعه شهرستان روانسر تصریح کرد: در طول عمر ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی تا به امروز صدها هزار نفر از مسلمانان توسط این دولت جعلی و جنایتکار به خاک و خون کشیده شده‌اند ولی در مقابل مجامع حقوق بشری و حتی کشورهای اسلامی از خود هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با اشاره به عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با گستاخی هرچه تمام‌تر با تعدادی موشک سفارتخانه ایران در شهر دمشق که به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی سفارتخانه‌ها جزو خاک هر کشوری محسوب می‌شوند را مورد هدف قرار داد که در این جنایت تعدادی از سرداران سپاه شهادت رسیدند و فرزندان این انقلاب در پاسخ به این جنایت بزرگ به صورت بی‌سابقه‌ای کشور اسرائیل جعلی را مورد حمله پهپادی و موشکی بسیار گسترده خود قرار دادند به نحوی که این نوع حمله تاکنون در تاریخ جنگ‌های جهان بی‌سابقه بوده است.

ماموستا محمودی افزود: بی‌گمان نیروهای مسلح ایران در مقابل هرگونه دست‌اندازی و تعرض دشمنان ساکت نخواهند نشست و پاسخ آنان را به شدیدترین وجه ممکن خواهند داد.

امام جمعه شهرستان روانسر با تاکید بر اینکه تنها راه نجات مردم غزه از چنگال صهیونیست‌های غاصب اجماع مسلمین در این موضوع می‌باشد، خاطرنشان کرد: برای رهایی ملت فلسطین و غزه از جنایات رژیم صهیونیستی هرگز نباید به وعده و وعیدهای ابرقدرت‌های جهانی و اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها دل خوش کرد بلکه راه حل این مهم و مشکل در خود کشورهای اسلامی نهفته است./1400/

ارسال نظرات