۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۷۵۵۴۳۵
نماینده ولی ‌فقیه در کرمانشاه مطرح کرد؛

مراکز علمی مشکلات شناختی و ادراکی نسل جوان را علاج کنند

مراکز علمی مشکلات شناختی و ادراکی نسل جوان را علاج کنند
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز درگیری ما با دشمن در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است، گفت: میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳، در سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود. 
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسرد کننده خواند و گفت: امروز می‌بینیم که به‌فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.
 
امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، عنوان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که با فکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارند، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند./1400/
ارسال نظرات