۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۵۵۳۹۶
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

تأثیر عملیات «وعده صادق» در جهان اسلام تا همیشه باقی خواهد ماند

تأثیر عملیات «وعده صادق» در جهان اسلام تا همیشه باقی خواهد ماند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام درویشی گفت: عملیات وعده صادق شاید در یک ساعت و یا یک روز انجام شده باشد ولی تاثیرات آن در جهان اسلام تا همیشه باقی خواهد بود.

حجت الاسلام عباس درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی نشان از قدرت دفاعی و بازدارندگی بسیار بالای جمهوری اسلامی ایران داشت، گفت: عملیات وعده صادق شاید در یک ساعت و یا یک روز انجام شده باشد ولی تاثیرات آن در جهان اسلام تا همیشه باقی خواهد بود.

وی بیان داشت: امروز جهان استکبار یک جبهه واحد علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل داده است.

حجت الاسلام درویشی افزود: دشمنان در یک جنگ ترکیبی بسیار گسترده و پیچیده به دنبال توطئه و ایجاد ناامنی در داخل کشور هستند که بایسته و شایسته است که در برابر این توطئه‌های پیچیده و شیطانی دشمنان این نظام و انقلاب هوشیار باشیم.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه امنیت ایران یعنی امنیت منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: زمانی که امنیت از ایران رخت بر ببندد بی‌شک امنیت در منطقه و خاورمیانه نیز به صورت کامل از بین می‌رود و این خواسته نامشروع دشمنان وحدت و جهان اسلام می‌باشد لذا شایسته است از هر عامل عاملی که زمینه از بین بردن وحدت در بین امت اسلام و کشور می‌باشد به شدت پرهیز و عوامل فتنه و دسیسه را از خود دور کنیم/1400/

ارسال نظرات