۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۵۵۴۰۷
صدر الحسینی در گفت‌وگو با رسا:

رژیم صهیونیستی شرم می‌کند اتفاق اصفهان را به نام خود ثبت کند

رژیم صهیونیستی شرم می‌کند اتفاق اصفهان را به نام خود ثبت کند
تحلیلگر مسائل غرب آسیا پرداختن به صداهای شنیده شده در اصفهان را بسیار بی‌ارزش توصیف کرد و گفت: با این حرکت‌ها وعده صادق اندکی مخدوش نخواهد شد.

رضا صدر الحسینی، تحلیلگر مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با بی‌ارزش و غیر قابل پردازش بودن موضوع پرواز ریز پرنده‌ها در اصفهان گفت: اتفاق اصفهان آنقدر کوچک بوده است که خدشه‌ای به عملیات وعده صادق وارد نمی‌کند؛ پرداختن رسانه‌ها به این حرکت هم یک اشتباه رسانه‌ای است.

تحلیلگر مسائل غرب آسیا با توضیح مختصری مبنی بر اینکه چهار پرنده ریز پرواز نتوانستند کاری کنند و قضیه به اتمام رسیده است ابراز داشت: نه رژیم صهیونیستی ادعای انجام این کار را داشته است، نه جمهوری اسلامی این کار را به رژیم صهیونیستی منتسب کرده است؛ ما الان می‌خواهیم چه چیزی را برای چه کسی اثبات کنیم؟

وی تصریح کرد: این حرکت آنقدر کوچک و سخیف بوده است که حتی رژیم غاصب صهیونیستی هم از اینکه این را کار خود در مقابل عملیات بزرگ و غرور آفرین «وعده صادق» بداند شرم می‌کند.

صدر الحسینی درباره حمله آمریکا به نیروهای حشد الشعبی در عراق و ارتباط آن با عملیات وعده صادق اظهار داشت: مانند این حرکت‌ها بارها و بارها در عراق تکرار شده است؛ هم نیروهای عراقی و هم آمریکایی‌ها از این حرکت‌ها زیاد انجام داده‌اند و برقراری ارتباط بین این مقابله و عملیات «وعده صادق» نیز غیر منطقی است.

تحلیلگر مسائل غرب آسیا تصریح کرد: سعی و تلاش مذبوحانه در عملیات‌های سخیف و غیر مرتبط با مقابله ایران و رژیم صهیونیستی و قیاس آن با عملیات شکوهمند «وعده صادق» تنها بازی در زمین رژیم صهیونیستی و ایجاد شخصیت و جایگاه برای آن است.

ارسال نظرات