۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۷۴۸۷۷۱

مراسم رونمایی از دو کتاب «المیزان فی الاداره» و «محله فاضله» برگزار شد

مراسم رونمایی از دو کتاب «المیزان فی الاداره» و «محله فاضله» برگزار شد
مراسم رونمایی از دو کتاب «المیزان فی الاداره» تفسیر ترتیبی مدیریتی قرآن کریم و «محله فاضله» از تولیدات بنیاد فقهی مدیریت اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از دو کتاب «المیزان فی الاداره» تفسیر ترتیبی مدیریتی قرآن کریم و «محله فاضله» صبح امروز 11 دی ماه در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه برگزار شد.

در این نشست آیت الله سید صمصام الدین قوامی رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با اشاره به اینکه دروس فقه الاداره هم اکنون بعد از 14 سال با حضور 860 نفر در حال برگزاری است، اظهار داشت: شش نفر از آقایانی که در درس حضور داشتند اکنون مدیریت شش مرکز فقهی را بر عهده دارند.

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با بیان اینکه بسیاری از نهادها و ارگان های نظام جمهوری اسلامی تقاضای تدریس مدیریت اسلامی را از مرکز فقهی مدیریت اسلامی دارند، ابراز کرد: این ظرفیت وجود دارد که از کشورهای دیگر بیایند و به آنها مدیریت اسلامی آموزش داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه پردیسان نیز در این نشست ضمن بیان اینکه حصول نتایج بنیاد فقهی مدیریت اسلامی حاصل تلاش و اخلاص آیت الله قوامی است، عنوان کرد: همه تلاش های که صورت گرفته عالی است اما این تلاش ها باید زمینه ای برای پیاده سازی مدیریت اسلامی در جامعه اسلامی باشد.

مراسم رونمایی از دو کتاب «المیزان فی الاداره» و «محله فاضله» برگزار شد

امام جمعه پردیسان در ادامه با اشاره به اینکه تلاش های زیادی صورت گرفته تا جامعه را تهی از سبک زندگی اسلامی و مدیریت اسلامی کنند، مطرح کرد: سبک منازلی که ساخته می شود با معماری اسلامی سازگار نیست و سرنخ بعضی از این ساختمان سازی ها به خارج از کشور بر می گردد.

همچنین حجت الاسلام قزی از اساتید بنیاد فقهی مدیریت اسلامی در ادامه این نشست با اشاره به اینکه سه جلد از سلسله کتاب های فقه الاداره منتشر شده است، بیان داشت: سلسله کتب اصول فقه الاداره از دیگر اهداف پژوهشکده بنیاد فقهی مدیریت اسلامی است که در آینده محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سلسله کتب تفسیر مدیریتی قرآن در سی جلد در آینده منتشر خواهد شد، مطرح کرد: هم اکنون یک جلد از این تفسیر تهیه شده و معارف اداری از دیگر اهداف و طرح های بنیاد فقهی است که به دنبال تحقق آن هستیم.

ارسال نظرات