۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۳۲۱۴۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

روز قدس روز مقابله با تمام زورگویان عالم است

روز قدس روز مقابله با تمام زورگویان عالم است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری گفت: روز قدس روز مقابله با تمام زورگویان عالم است، چراکه مستکبرین تمام قدرت خود را در رژیم صهیونیستی تجمیع کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: مستکبرین تمام توطئه‌های خود را علیه اسلام از طریق رژیم صهیونیستی اجرا می‌کنند.

وی افزود: مستکبرین با حمایت‌های آشکار خود از رژیم منحوس صهیونیستی تلاش می‌کنند تا اسلام را در منطقه و جهان تضعیف کنند به همین دلیل بر یکایک ما واجب است تا در روز قدس در حمایت از مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمده و حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام کنیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: مسلمانان در روز قدس مشروعیت رژیم صهیونیستی را زیر سؤال برده و با فریادهای خود پایه‌های این رژیم غاصب را به لرزه درمی‌آورند.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است همه ما در این روز جهانی پای‌کار آمده و برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این روز تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به‌عنوان پیشانی استکبار چالش‌های زیادی را در منطقه و جهان اسلام ایجاد کرده است به همین دلیل ایستادگی در برابر آن‌ها وظیفه هر مسلمانی است.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت ایستادگی در برابر این رژیم منحوس مقابله با تمام زورگویان عالم است و مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس به رژیم جنایتکار صهیونیست و مستکبران عالم می‌فهمانند که نه‌تنها فلسطین و سرزمین‌های اشغالی بلکه هیچ مظلومی در سطح جهان تنها نیست.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری افزود: بی‌تردید حضور میلیونی مسلمانان و مردم ایران در راهپیمایی روز قدس موجب ترس و وحشت رژیم‌های مستکبر شده و آن‌ها را برای اجرای برنامه‌های شوم علیه اسلام ناامید می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: پیش از انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی در حال پیشروی در منطقه و سرزمین‌های اشغالی بود که با اقدام حکیمانه امام خمینی(ره) و نام‌گذاری روز جهانی قدس جلوی پیشروی این رژیم جنایت‌کار گرفته شد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات