۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۷۵۷۳۵۱

آخرین اخبار از سیل مشهد/ تاکنون هفت نفر فوت کرده‌اند

آخرین اخبار از سیل مشهد/ تاکنون هفت نفر فوت کرده‌اند
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارشات، سیل روز گذشته در استان خراسان رضوی تاکنون ۷ فوتی و ۳ مفقودی داشته‌است.

رضا عباسی نیشابوری سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: از این تعداد پنج نفر مربوط به مشهد و ۲ نفر نیز از روستا‌های فریمان هستند.

او افزود: تلاش برای امدادرسانی و مشخص شدن وضعیت مفقودان همچنان ادامه دارد.

فرماندار مشهد محسن داوری گفت: علاوه بر پنج فوتی سیل دیروز در مشهد یک نفر نیز در روستای "سرغایه" مشهد نیز مفقود است.

او افزود: ۱۵۰ خانواده سیل زده در مشهد اسکان یافته اند و حدود ۳۰۰ نفر نیز به صورت انفرادی در مناطق شهری و روستایی به ویژه در روستای سلطان آباد بخش احمدآباد اسکان داده شده اند.

وی بیان کرد: سیلاب مشکلات و خساراتی در جاده میامی و در روستای "چنارک" بخش رضویه ایجاد کرده و هم اکنون خدمت رسانی به این منطقه ادامه دارد.

سیلاب جاده ترانزیتی مشهد - سرخس را مسدود کرد

یوسف بنی اسدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده اصلی و ترانزیتی مشهد - سرخس به دلیل وقوع سیلاب و نبود ایمنی لازم در محدوده "تنگلشور"، تا اطلاع بعدی مسدود است.

 وی افزود: پیش از این جاده اصلی فریمان - مشهد که به علت وقوع سیلاب مسدود اعلام شده بود، دقایقی قبل بازگشایی شد.

جست و جو برای یافتن ۲ مفقودی سیلاب فریمان از سر گرفته شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی: جست و جوی تیم‌های تخصصی برای یافتن ۲ فردی که در سیلاب شهرستان فریمان مفقود شده‌اند از اوایل امروز توسط نیرو‌های هلال احمر از سر گرفته شد.

سیل جاده مشهد-میامی را مسدود کرد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده مشهد-میامی در محدوده پل "قازقان" به دلیل بالا آمدن سطح آب، گل ولای و نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

برچسب ها: سیل مشهد فوتی
ارسال نظرات