۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۹۱۰۳۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

حضور مبلغان در پیشبرد اهداف حوزه و آموزش و پرورش ضروری است

حضور مبلغان در پیشبرد اهداف حوزه و آموزش و پرورش ضروری است
حجت الاسلام غلامی بر ضرورت همکاری حوزه و آموزش و پرورش در تربیت نسل انقلابی تأکید کرد و گفت: حضور مبلغان در پیشبرد این هدف ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمد رضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در نشست کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش لرستان گفت: تحول عظیم در نظام آموزشی و تعلیم و تربیت دینی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مجموعه حوزه علمیه و آموزش و پرورش در کنار هم نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان دارند، افزود: همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش دائمی و مستمر باشد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت حضور مبلغان در پیشبرد اهداف حوزه و آموزش و پرورش تأکید و خاطرنشان کرد: حضور مبلغان در گسترش و اجرایی شدن اهداف همکاری حوزه و آموزش و پرورش ضروری است.

وی در ادامه از مهم ترین اهداف ستاد کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش را بهره گیری از ظرفیت تبلیغی حوزه، برنامه ریزی دینی و توسعه زیرساخت های معنوی در مدارس عنوان کرد و گفت: همکاری حوزه و آموزش و پرورش ضرورتی انکارناپذیر است.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: تربیت دینی نسل نو و ارتقای معنویت در جامعه امری مهم برای خنثی سازی توطئه های دشمن و مقابله با رواج آسیب های اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: در سایه همکاری این دو نهاد تأثیرگذار در هدایت جامعه می توان گام های مؤثری در تربیت نسل امروز و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه برداشت./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات