۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۹۰۸۴۱
حجت الاسلام موسوی:

معلمان پیشکسوتان حوزه علم و مروجان اخلاق هستند

معلمان پیشکسوتان حوزه علم و مروجان اخلاق هستند
مشاور فرهنگی استاندار لرستان معلمان را پیشکسوتان حوزه علم و مروجان اخلاق عنوان کرد و گفت: نقش معلم در تربیت نیروی انسانی و رشد و تعالی جامعه مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، مشاور فرهنگی استاندار لرستان و امام جمعه شهرستان الشتر، ظهر امروز در مراسم نکوداشت یک صد سال تربیت معلم در ایران و ۷۴ سال تربیت معلم در لرستان، در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد گفت: منابع انسانی سرمایه اصلی هر جامعه ای هستند و منابع انسانی با بهره ‌گیری از فرهنگ انقلاب متحول شد

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای حذف فیزیکی انقلاب افزود: جوانان در مقابل دشمنان ایستادند و توطئه های دشمنان را با بصیرت و هوشیاری خنثی کردند، شاهد هستیم که جوانان ما در عرصه سازندگی و بومی سازی علم دنیا را متحیر ساختند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بومی سازی دانش هسته ای از سوی جوانان ایرانی وموفقیت در عرصه های مختلف علمی خاطرنشان کرد: این پیشرفت ها و موفقیت ها حاصل تلاش و زحمات معلم است.

وی با بیان اینکه زیربنای علم از طریق معلم محقق می‌شود، عنوان کرد: معلمان قهرمانان کشور و سرمایه ای عظیم هستند.

امام جمعه الشتر با بیان اینکه مَثل دانشگاه مَثل قله و مدارس دامنه آن قله هستند، ادامه داد: بزرگانی که به مقامی رسیدند به پاس تکریم معلم به جایگاهی رسیدند و باید قدر جایگاه و مقام معلم را بدانیم.

حجت الاسلام موسوی معلمان را مروجان اخلاق و پیشکسوتان در حوزه علم خواند و گفت: معلمی شغلی بزرگ و مقدس است، تربیت معلم در جامعه موجب افتخار، پیشرفت و تعالی جامعه است باید قدر این پیشکسوتان را بدانیم./9451/پ602/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات