۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۵۹۱۱۷۸
پازدار:

برنامه های دهه فجر در لرستان با عنوان «نهضت روشنگری» برگزار می شود

برنامه های دهه فجر در لرستان با عنوان «نهضت روشنگری» برگزار می شود
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به برگزاری دهه فجر از 9 دی تا 22 بهمن، گفت: این برنامه ها با عنوان «نهضت روشنگری» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سرهنگ علی حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در مراسم ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۹ دی تا ۲۲ بهمن و با عنوان«نهضت روشنگری» برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین دستاورد انقلاب این بود که «نار» رفت و «نور» آمد، افزود: در چهل سالگی انقلاب باید دستاوردهای انقلاب را مرور کنیم و آن ها را یادآور شویم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی۴۰ سال با فراز و نشیب ها و هجمه های دشمن ثابت و استوار ماندند، خاطرنشان کرد: مردم پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و همچنان در صحنه های انقلاب با حضور خود توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

سپاه دیده بان بصیر انقلاب است

پازدار افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مولود انقلاب، خود را دیده بان بصیر انقلاب می داند و در کنار مردم و روحانیت به نقش خود عمل می کند.

وی با تأکید بر اینکه معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب باید مسجد محور و روحانی محور باشد، اظهار داشت: در چهل سالگی انقلاب، هر مسجدی چراغانی داشته باشد و هر مغازه ای در بازار خود یک پرچم بلند کند و در پاسداری از انقلاب و گرامیداشت پیروی انقلاب اقدام کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به نقش تشکل های مردمی در برگزاری برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: اگر کفران نعمت نکنیم و قدر انقلاب را بدانیم، انقلاب اسلامی ایران ماندگار و پابرجا خواهد بود و مردم خود باید انقلاب را حفظ و حراست کنند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات