۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۷۱۱۳۵
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود کرمانشاه:

فعالیت های مهدوی با حداقل بودجه و امکانات اجرا می شود

فعالیت های مهدوی نیازمند حمایت است، با این وجود عمدتا سازمان ها و موسساتی که امکانات و پول دارند، برنامه ای در حوزه مهدویت ندارند یا دست کم برنامه هایشان منسجم و هدفمند نیست. در این میان افراد علاقه مند هم از حداقل امکانات محروم اند.
جامعه مهدوی و منتظر

به گزارش خبرگزاری رسا، بهروز همتی، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) کرمانشاه، در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه فعالیت های مهدوی نیازمند حمایت است، گفت: با این وجود عمدتا سازمان ها و موسساتی که امکانات و پول دارند، برنامه ای در حوزه مهدویت ندارند یا دست کم برنامه هایشان منسجم و هدفمند نیست. در این میان افراد علاقه مند هم از حداقل امکانات محروم اند.

وی با اشاره به مشکلات برگزاری فعالیت ها و برنامه های مهدوی، اظهار کرد: برای برگزاری دوره های بنیاد باید افراد مختلف را ببینیم و بحث و مذاکره کنیم تا بتوانیم قدمی برداریم در حالی که بسیاری از سازمان ها امکانات خوبی در اختیار دارند ولی در راستای تحقق اهداف فرهنگی نظام قدمی بر نمی دارند.

همتی ادامه داد: برای مثال در ایام تابستان به آموزش و پرورش، دانشگاه ها و سایر سازمان ها اعلام کرده ایم که این آمادگی را جهت برگزاری دوره و پاسخ به شبهات داریم، اما متاسفانه کمترین میزان استقبال را شاهدیم، با این وجود و با تمام مشکلاتی که پیش رو داریم، این هفته برای مبلغان شهرستان سنقر کلیایی سه روز برنامه داریم.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) کرمانشاه ابراز کرد: روز شنبه، 23 تیرماه با هماهنگی بهزیستی یک دوره برای کارکنان ادارات و سازمان ها در مورد حکومت مهدوی پیش بینی کرده ایم که هزینه آن را نیز بنیاد تقبل کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، جشنواره ای ویژه نسل جوان با عنوان «خاتم تا خاتم» برنامه ریزی کرده ایم که شامل بخش های هنری، علمی، دل نوشته، مقاله، نقاشی، خطاطی، عکاسی، تیزر، کلیپ تلویزیونی و انیمیشن است. اکنون نیز در حال نهایی کردن امور مربوط به این جشنواره هستیم و به زودی پوستر و بروشور آن را در سراسر کشور پخش می کنیم./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: شبستان

ارسال نظرات