۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۳۲۱۶۷۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رفع مشکلات مردم در اولویت مدیران نظام اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که رفع مشکلات مردم در اولویت خدمت مدیران نظام اسلامی قرار گیرد، گفت: ضرورت دارد مدیران از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای رفع مسائل و مشکلات مردم استفاده کنند.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از خیران آمل با بیان این که خدمت به مردم از برکات و دستاوردهای ارزشمندی برخوردار است، گفت: خدمت صادقانه  به مردم زندگی انسان را در مسیر سعادت و رستگاری قرار می دهد.


امام جمعه آمل با اشاره به این که کار برای مردم امری مهم و گرانقدر است، بیان داشت: خدمت به مردم افتخاری والا محسوب می شود که خیرات بسیاری در آن قرار دارد.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: کار و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت و ارزش خاص و معنوی برخودار است که باید تلاش کنیم در این عرصه موفق و پیروز بوده و تمام اهتمام خود را به کار گیریم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که رفع مشکلات مردم در اولویت خدمت مدیران نظام اسلامی قرار گیرد، گفت: ضرورت دارد مدیران از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای رفع مسائل و مشکلات مردم استفاده کرده و تلاش شایسته ای داشته باشند.


وی با قدردانی از تلاش های نهادهای خیریه و کمک های ارزشمند آنان اظهار داشت: با اهتمام مدیران و نهادهای خیریه شاهد این هستیم ساخت مسکن برای نیازمندان گسترش پیدا کرده و افراد بسیاری خانه دار شدند.


امام جمعه آمل با بیان این که مسکن یکی از نیازها و خواسته های مهم و اساسی نسل جوان جامعه و خانواده ها است، گفت: ضرورت دارد زمینه توسعه مسکن در جامعه و رفع نیازهای مردم فراهم شود.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود: باید با استفاده از ظرفیت های موجود در راستای گره گشایی از مشکلات نیازمندان، فقرا و مستمندان جامعه بهره گیری شده و عزم جدی در این مسیر وجود داشته باشد.


وی با اشاره به توجه دین مبین اسلام به انجام کارهای خیریه اظهار داشت: انجام کارهای خیر و نیکو از سوی اهل بیت معصومین(ع) و بزرگان دینی همواره مورد توجه بوده است که دین اسلام به این امر ارزشمند و متعالی نگاه خاصی دارد.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: نیاز است زمینه گسترش ازدواج در میان نسل جوان جامعه فراهم شود تا شاهد ترویج این سنت حسنه در سطح جامعه باشیم که برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد./1314/202/ب1

ارسال نظرات