۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۸۷۲۱۲

نرم افزار راز تولید شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار راز به بررسی موضوعاتی همچون دفاع مقدس، آخر الزمان درهالیوود، سرنوشت دیپلمات‌های ربوده شده در لبنان، جنگ بوسنی و فلسطین پرداخته است.
.


به گزارش خبرگزاری رسا، نرم افزار راز به همت موسسه فرهنگی نرم افزاری آرمان تولید شد.

این نرم افزار که شامل مجموعه ی کامل سی قسمتی برنامه تلویزیونی راز می باشد، در قالب شش حلقه DVD با فرمت AVI آماده شده است.

بنا به این گزارش، از جمله موضوعات ارائه شده این مجموعه عبارت است ازانقلاب اسلامی، دفاع مقدس، آخر الزمان درهالیوود، سرنوشت دیپلماتهای ربوده شده درلبنان، جنگ بوسنی، فلسطین، روز قدس، لبنان، امام موسی صدر،نقد مدیریت فرهنگی، افغانستان، عراق، موج مقاومت، طب سنتی، 11سپتامر، دادگاه میکونوس،سیاست خارجی ، سریالهای استراتژیک .
 
در این گفتگوها اساتید و هنرمندانی چون مجید شاه حسینی، محمد حسین صفار هرندی، حاج سعید قاسمی، حسن عباسی، محمد حسین جعفریان، مسعود ده نمکی، حمید داوود آبادی، ابرهیم حاتمی کیا و... حضور داشتند.

این مجموعه تلویزیونی که در ماه رمضان به اجرا وکارشناسی نادر طالب زاده برگزار شد با استقبال بسیار خوب مخاطبان علاقمند به حوزه فرهنگ وهنر انقلاب اسلامی مواجه شد.

از ویژگی های این برنامه پرداختن به موضوعات متناسب با فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و مغفول صدا و سیما در یکی دو دهه اخیر بوده است که از آن جمله می توان به مواردی چون مستند خنجر و شقایق، دادگاه میکونوس،نقد مدیریت فرهنگی با نگاه فرهنگ انقلاب اسلامی و عدم پیگیری سرنوشت امام موسی صدرو دیپلماتهای ربوده شده نام برد. 

علاقمندان برای اطلاع بیشتر و یا خرید اینترنتی این محصول می توانند به نشانی
http://www.armancenter.com  مراجعه کنند. /909/د102/ع

ارسال نظرات