۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۷۵۵۹۲۰
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

پیروزی نهضت امام راحل در برابر طاغوت، مصداق نصرت الهی

پیروزی نهضت امام راحل در برابر طاغوت، مصداق نصرت الهی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی از پیروزی نهضت امام خمینی(ره) در برابر رژیم ستم شاهی به عنوان یکی از مصادیق‌های نصرت الهی نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در مدرسه شهید مستوفی زاده در جمع دانش آموزان گفت: قدر خود را بدانید که بین هشت میلیارد جمعیت جهان شما خدا پرست هستید.

وی افزود: از هشت میلیارد جمعیت جهان، چهار میلیارد اصلا خدا را نمی‌پرستند و برخی خداپرستان از جمله مسیحیان و یهودی‌ها برای خدا شریک قائل هستند و عیسی و عُزیر را فرزند خدا می‌دانند، اما مسلمانان اعتقاد دارند خدا واحد است و این اعتقاد را باید قدر دانست. 

نماینده ولی فقیه در کاشان از دعا به عنوان یکی از راه‌های کسب نصرت الهی نام برد و با تأکید بر اینکه دعا تأثیرگذار و اثرگذار است، اظهار داشت: ما هم وسیله معنوی و هم مادی داریم و هنگام بیماری برای شفا درکنار استفاده از وسیله دارو از وسیله معنوی دعا نیز استفاده می‌کنیم. 

وی ادامه داد: دانش آموزان نیز در امتحانات پایان سال و دانشجویان در کنکور ضمن اینکه تلاش می‌کنند و درس می‌خوانند از والدین خود نیز برای موفقیت در امتحانات و کنکور التماس دعا دارند، چرا که دعای والدین مانند دعای پیامبران در حق امت خود مستجاب است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب بعد از فوت مادرشان می‌فرماید من یک منبع بزرگ دعای خیر را از دست دادم، افزود: کسانی که والدین آنها در قید حیات هستند از این منبع دعای خیر بهره‌مند هستند و کسانی که والدین آنها به رحمت خدا رفته اند برای آنها هدیه معنوی ذکر صلوات و قرائت سوره توحید داشته باشند.

به گفته وی دومین راه جلب کمک خداوند نصرت دین خدا است و اگر دین خدا را یاری کنید قطعا خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد.

وی از پیروزی نهضت امام خمینی(ره) در برابر رژیم ستم شاهی به عنوان یکی از مصادیق‌های نصرت الهی نام برد و افزود: امام خمینی (ره) برای اینکه دین خدا را در زمان بی دینی طاغوت یاری کند سال ۴۲ قیام کرد و خداوند نیز او را یاری کرد و در بهمن سال ۵۷ با توکل به خدا و کمک ملت ایران با دست خالی در برابر رژیم ستم شاهی به پیروزی رسید.

به گفته وی امام خمینی (ره) از نظر سخت افزاری تنها یک خودکار و کاغذ و ضبط صوت داشت، اما از نظر نرم افزاری به خدا و وعده او ایمان داشت و با وجود اینکه شرق و غرب از رژیم ستم شاهی حمایت کردند، اما نتوانستند او را حفظ کنند و رژیم طاغوت پهلوی سقوط کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین آخرین مصداق یاری خدا را حمله موشکی و پهبادی ایران به اسرائیل چهارمین ارتش دنیا به لحاظ تجهیزات نظامی دانست و ابراز داشت: با مدد خداوند و تدبیر رهبری و مسئولان و شورای امنیت ملی کشور، جمهوری اسلامی ایران به تلافی بمباران سفارت ایران در سوریه با حدود ۳۰۰ موشک و پهباد به اسرائیل حمله کرد و اسرائیل و آمریکا و اذناب آنها هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر اعلام کرد اسرائیل اشتباه کرده و باید تنبیه شود و این تنبیه نیز قاطع‌ترین پیام نظام اسلامی برای آمریکا وغرب و اسرائیل بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات