۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۵۶۷۴۵
حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران صورت گرفت؛

آغاز گردهمایی مدیران و معاونان مدارس استان کرمان

آغاز گردهمایی مدیران و معاونان مدارس استان کرمان
گردهمایی مدیران و معاونین مدارس استان کرمان با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران با میزبانی مدرسه نرجسیه سیرجان آغاز به کار کرد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، گردهمایی مدیران و معاونین مدارس استان کرمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران،  حجت الاسلام والمسلمین قندی رئیس حوزه مدیر و آقای خالقی مدیر مرکز برنامه ریزی و نظارت با میزبانی مدرسه نرجسیه سیرجان در حال برگزاری است.

در این نشست که به مدت دو روز برگزار می شود، مدیران و معاونین آموزش، اداری مالی، پژوهش و فرهنگی بیست و یک مدرسه استان حضور دارند.

 در روز اول این گردهمایی و  در شروع برنامه خانم شاکری مدیر مدرسه علمیه نرجسیه سیرجان به مدعوین خیر مقدم عرض نموده و سپس حجت الاسلام مسلمی زاده، امام جمعه سیرجان ضمن ابراز خرسندی از حضور فرهیختگان حوزوی در سیرجان، این حضور را مایه مباهات دانسته و نسبت به منشأ اثر بودن این نشست، ابراز امیدواری کرد.

در ادامه خانم محمدی مدیر حوزه علمیه خواهران ضمن گرامیداشت هفته تجلیل از مقام معلم و تقدیر از میزبانی شایسته مدیر و همکاران مدرسه نرجسیه، به تبیین اسوه و الگو بودن وجود مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله پرداخته و گفت:  ایمان به مبدأ،  ایمان به معاد و ذاکر کثیر الهی بودن سه مولفه مهم در اسوه حسنه بودن است. در نتیجه با توجه به ضرورت الگو گیری از بزرگان، افراد باید این مولفه ها را در انتخاب اسوه مدنظر قرار دهند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فاضل با نقل روایتی از  امام صادق علیه السلام اظهار داشت: کسی که در زندگی ورع و حسن خلق داشته باشد، امانت دار بوده و راستگو باشد، دارای ادب است و بر سر سفره امام علیه السلام نشسته است.

وی افزود: طلاب نزد ما امانت هستند و ما باید امانت دار خوبی باشیم، از سوی دیگر اهل ورع باشیم و از هر امر شبهه ناکی دوری نماییم و حسن خلق و راست گفتاری را در راس امورمان قرار دهیم، تا موجب تألم معصوم علیه السلام نباشیم.

در ادامه، بازدید از معدن گلگهر و دهکده توریستی گهر پارک و تشکیل جلسات هم اندیشی مدیران و معاونین از برنامه هایی است که در این دو روز انجام خواهد شد.

ارسال نظرات