۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۷۵۵۶۱۰
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل:

یادواره شهدا نماد وحدت در برابر دشمن است

یادواره شهدا نماد وحدت در برابر دشمن است
اصفهان – حجت الاسلام سلیمانی گفت: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی صبح امروز در دیدار با عوامل برگزاری یادواره‌ی شهدای کارگر و معلم که در ستاد نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است.

وی افزود: حضور در یادواره‌ی شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی و فرصتی برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهدا برای آن‌ها جان خود را فدا کردند.

به گفته وی یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سلیمانی به محتوای صحیح برنامه‌های یادواره‌ی شهدا و انتقال پیام‌های صحیح آن به مخاطبان تأکید کرد و گفت: استفاده از روش‌های نوین و جذاب برای انتقال مفاهیم، مشارکت فعال خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ایجاد فضایی معنوی و عرفانی، توجه به نکات اخلاقی و احترام به مقام شهدا باید از محور‌های مهم این یادواره باشد.

وی ادامه داد: دست اندرکاران یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل باید نسبت به روایت گری پیام مهم شهدا و خاطرات آنان، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پخش فیلم و عکس از شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار شهدا و نوحه خوانی در مورد مقام و جایگاه شهدا اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل یادآور شد: یادواره یعنی به یاد بیاوریم چگونه شهدا با ایمان راسخ و اراده پولادین خود بر آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستادگی و مقاومت کردند.

وی با دعوت از اقشارمختلف مردم به ویژه خانواده‌ی معظم شهدا برای شرکت در این مراسم گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند، از این رو مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار بوده و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس، با مهارت و توانی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله نمایند.

شایان ذکر است، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل، با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری، اداره آموزش و پرورش، اتاق و بسیج اصناف، حوزه بسیج اداری و کارگری، حوزه بسیج خواهران کوثر و توسط حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پر ستاره» از ساعت ۲۰ چهارشنبه هفته آینده ۱۲ اردیبهشت ماه در گلزار شهدای حرم مطهر آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات