۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۷۴۸۰۸۰
امام جمعه شمال‌شهر اصفهان:

انس با شهدا مایه حیات انسان است

انس با شهدا مایه حیات انسان است
اصفهان ـ حجت الاسلام فیاض با اشاره به اثرگذاری شهادت حاج قاسم سلیمانی در جامعه گفت: شهدا دارای حیات واقعی هستند و انس با شهدا انسان را به حیات واقعی نزدیک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام سید روح الله فیاض امام جمعه شمال‌شهر اصفهان در آیین تجلیل از خادمان یادواره شهدا و ایثارگران شمال‌شهر اصفهان، با بیان اینکه زحمات بسیاری برای برگزاری این یادواره زحمات بسیار زیادی از سوی برادران و خواهران کشیده شد، گفت: ما در محضر شهدا هستیم و حیات واقعی متعلق به شهدا است و ما هرقدر به شهدا متصل بشویم و دامن پرنور شهدا را بگیریم و انس با شهدا داشته باشیم به حیات واقعی نزدیک خواهیم شد.

حجت الاسلام فیاض ارتباط با شهدا را عامل نجات انسان از ظلمت آخرالزمانی عنوان کرد و افزود: ما انس فیزیکی با شهدا نداشته‌ایم، اما زمانی که ایثارگران از انس و دلتنگی با شهدا صحبت می‌کنند نمی‌توانستیم این مسأله را به درستی درک کنیم تا ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ که فاتح قلوب ملت ایران شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها به شهادت رسید.

وی ادامه داد: پس از شهادت ایشان نسل جوان کشور تازه به درک درستی از مسأله شهادت رسیدند و تازه پس از شهادت ایشان ما شهید سلیمانی را به دست آوردیم و انس با شهدا را تازه لمس کردیم، دل ما امروز با تصاویر و یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی تنگ می‌شود و حقیقتا اثرگذاری شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر بوده است.

امام جمعه شمال‌شهر اصفهان اظهار کرد: نسل جوان ما ارادت و توجه ویژه به شهید حاج قاسم سلیمانی دارند و امروز ایشان و شخصیت بزرگ این شهید عزیز در جامعه ما بسیار اثرگذار است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات