۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۴۹۹۶۸
آیت الله  حسینی بوشهری با تقدیر از عملیات موشکی سپاه:

ایران جنگ طلب نیست اما با تهدیدات قاطعانه برخورد می کند

ایران جنگ طلب نیست اما با تهدیدات قاطعانه برخورد می کند
امام جمعه شهر قم هشدار داد که اگر گروه یا کشوری بخواهد امنیت ایران را به هم بریزد نیروهای نظامی ما از هر نقطه این کشور آماده پاسخ کوبنده هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه شهر قم در خطبه اول نَماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی بیان کرد: نبی مکرم در بیان روشن فرمودند خصلتی وجود دارد که اگر درانسانی این خصلت یافت شود دنیا و آخرت مطیع او خواهند شد و سپس فرمود او از نعمت بهشت برین الهی بهره مند می گردد، سوال شد یا رسول الله، آن خصلت چیست که فرمودند تقوا.

وی افزود: کسی که بخواهد در بین مردم عزیز باشد باید تقوای الهی را رعایت کند که خداوند روزی و راه های تشخیص حق و باطل را به روی انسان باز می کند و از آنجا که خبر ندارد رزق و روزی او را می رساند.

امام جمعه شهر قم غفلت را موجب گمراهی از مسیر سعادت برشمرد و ابراز کرد: غفلت راه خطرناکی است و کسیر سعادت را سد می کند، یکی از مسائلی که جلوی غفلت را می گیرد شناخت هدف غائی خلقت و توجه به عواقب غفلت هم به خودمان و هم نسبت به جامعه است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حلول ماه مبارک رجب این ماه را فرصت مناسبی برای بندگی برشمرد و بهره گیری از این فرصت زمانی با انس قرآن و کلام اهل بیت را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: از ایام اعتکاف غفلت نکنید و از دست اندرکاران این مراسم معنوی تشکر و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه میلاد امام جواد (ع) تردیدها را میان شیعیان از بین برد، تاکید کرد: کتاب های مفصلی در شرح حال ائمه نوشته شده و سخنرانی های خوبی از مجالس و صدا‌ وسیما پخش می شود در این ماه به جای سرگرمی های دیگر با سیره و روش زندگی اهل بیت بیشتر آشنا شویم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به تهاجمات رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل در صد روز اخیر تصریح کرد: هزاران شهید و مجروح و آواره اقدامات کسی است که چهره انسان را دارد اما حقیقتاً انسان نیست، اما آرام آرام هرچه به جلو می رویم هم رژیم اشغالگر و هم حامیانشان به این واقعیت رسیده اند که دستاوردی نداشته و در جامعه بین المللی چهره و آبرویی ندارند و منتظر آن روز هستیم که نیاز به فروپاشی این رژیم از بیرون نباشد بلکه از درون منهدم شود.

وی افزود: فکر نمی کردند روزی توسط گروهی همانند جوانان یمنی محاصره دریایی شوند، رئیس انصارالله چندین بار جمله "نتوکل علی الله" را بیان می کند چنین فرد و گروهی ترسی از سلاح های آمریکایی و اسرائیلی ندارد.

امام جمعه شهر قم با بیان اینکه اهل توسعه جنگ نیستیم، ابراز کرد: اگر آمریکا بخواهد این رژیم منحوس صهیونیستی در امنیت به سر ببرد باید بگذارد مردم فلسطین هم در آسایش و امنیت به سر ببرند تا آن روز که دولت مستقل فلسطین تشکیل شود.

آیت الله حسینی بوشهری از پاسخ کوبنده سپاه به تروریست ها تشکر کرد و اظهار داشت: چرا سپاه از بوشهر اقدام به زدن دشمن کرد این پیام مهمی داشت که اگر دست از پا خطا کنید ما پای کار هستیم و از هر کجای این سرزمین که بخواهیم شما را هدف قرار می دهیم.

وی با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه با رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: وظیفه ائمه جمعه روشنگری و دعوت جوانان به پایگاه نماز جمعه و ارتباط با نخبگان است، انتخابات نزدیک است و کار شما مردم حضور در پای صندوق های رای است، قهر با صندوق های رای مشکلی را حل نخواهد کرد و به فضل الهی شاهد سیل و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

ارسال نظرات