۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۷۵۷۷۷۰
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

به صفات و خصلت‌های خوب آیت الله رئیسی عمل کنیم

به صفات و خصلت‌های خوب آیت الله رئیسی عمل کنیم
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: باید تلاش کنیم به هر اندازه‌ای که می‌توانیم به صفات و خصلت‌های خوب آیت الله رئیسی عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیات همراه در مسجد دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: مرگ برای مومنی که وظایف خود را انجام داده است مانند خارج کردن لباس چرک از تن و پوشیدن لباس‌های فاخر و خوشبو است.

وی ادامه داد: کسی که قرآن و احادیث پیامبراکرم (ص) و اهل بیت (ع) را زیر پا گذاشته مانند کسی است که لباس‌های فاخر را از تن او خارج و چرک‌ترین لباس‌ها را بر تن او کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه بهترین مرگ برای کسانی است که واجبات را انجام و محرمات را ترک می‌کند گفت: امیرمومنان (ع) می‌فرماید، واجبات خود را انجام و از گناهان پرهیز کنید و آنچه دین حرام کرده از آن دوری کنید و مکارم اخلاقی را در وجود خود تبیین کنید.

وی در ادامه به لزوم توجه به پیام رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب برای هر یک از واژه‌هایی که در پیام خود استفاده می‌کنند حجت شرعی دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه حاج قاسم سال ۹۴ در زمان حیات خود در کتاب خودش می‌نویسد، من به دلیل اینکه مسؤول سپاه قدس بودم با تمام علمای شیعه در ارتباط بودم و برای مرجعیت آنها تبلیغ می‌کردم، یادآور شد: حاج قاسم در کتاب خود می‌نویسد، وقتی علمای شیعه را با رهبر معظم انقلاب مقایسه می‌کنم، فاصله آنها با رهبر معظم انقلاب فاصله زمین تا آسمان است.

وی همچنین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در پیام خود از آیت الله آل هاشم به عنوان حجت الاسلام و از آیت الله رئیسی به عنوان حجت الاسلام والمسلمین نام برده است، ادامه داد: استفاده از این الفاظ از سوی رهبر معظم انقلاب حجت شرعی است و همه از روی حساب و کتاب است.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام خود از آیت الله رئیسی به عنوان خادم الرضا نام می‌برد، چرا که اگر کسی برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد برود و یک شب در مشهد ساکن شود، مانند این است که خدا را در عرش زیارت کرده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در پیام خود می‌فرماید رئیسی عزیز خستگی ناپذیر بود، ادامه داد: سرزنش بدخواهان تاثیری در ادامه خدمت ایشان نداشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: با وجود اینکه برخی از سفر‌های استانی آیت الله رئیسی انتقاد می‌کردند و معتقد بودند به جای سفر‌های استانی باید در تهران به کار‌های کلان کشور رسیدگی کند، اما رهبر معظم انقلاب سفر‌های استانی را به دلیل مشاهده مشکلات از نزدیک برای حل مشکلات کلان کشور را راهگشا اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم تبیین صفات و خصلت‌های خوب آیت الله رئیسی تأکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم به هر اندازه‌ای که می‌توانیم به صفات و خصلت‌های خوب آیت الله رئیسی عمل کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد این جمله آرامش بخش دیروز رهبر معظم انقلاب که هیچ کس نگران اداره کشور نباشد در جامعه حاکم شود، چرا که ما شرایط بسیار سخت‌تر از این را هم تجربه کرده ایم.

به گفته وی سال‌های ۶۰ و ۶۱ به اندازی ترور‌ها زیاد بود که امام هر لحظه منتظر شهادت یکی از یاران اش بود و این حوادث را پشت سر گذاشتم و امام راحل کشتیبان انقلاب با پشتوانه امام زمان (عج) کشور را از همه خطرات نجات داد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب و نائب عام امام زمان (عج) کشتیبان انقلاب اسلامی است و معظم له با هدایت امام زمان (عج) کشور را در گردنه‌های سخت هدایت می‌کند، در گردنه‌ها و پیچ‌ها که همه در خواب و آرامش هستند، همه می‌دانند فرمان به دست چه کسی است.

وی یادآور شد: امام زمان (عج) به شیح مفید می‌فرماید، ما شما را رها و فراموش نکردیم چرا که اگر شما را فراموش کرده بودم دشمنان شما را خرد می‌کردند و از در و دیوار برای شما بلا نازل می‌شد و این در حالی است که من از شما شیعیان خودم درخواست دارم تقوای الهی را پیشه کنید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات