۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۴۱۰۸۶
آیت الله حسینی بوشهری:

کارنامه موفق دولت با حل مشکلات گرانی و تورم کامل می شود

کارنامه موفق دولت با حل مشکلات گرانی و تورم کامل می شود
امام جمعه قم تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در دیدار ریاست جمهوری و دولتمردان بر حل مشکلات تورم و گرانی و البته تحسین بر عملکرد دوساله را نشان از ریزبینی ایشان دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه شهر مقدس قم در نماز عبادی سیاسی این هفته که در مصلی قم برگزار شد با سفارش به تقوای الهی ابراز کرد: امام علی (ع) خطاب به ما مردم فرموده است نسبت به نعمات و آزمون های الهی، خدا را در نظر بگیرد.

خطیب نماز جمعه قم با بیان خلاصه ای از موانع سعادت انسان در خطبه های گذشته اظهار داشت: انسان های غافل نمی توانند برای رسیدن به سعادت طی طریق کنند، مسئله غفلت از خدا با سرمنشاء خودفراموشی و بیگانگی از خویش، از جمله موارد رسیدن به سعادت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تشکر از همه موکب داران و تسهیل کنندگان راهپیمایی اربعین ابراز داشت: امروز سیل عزادارن حسینی به هر طریق خود را به کربلا می رسانند و پیام این مسیر به دشمن این باشد که حسین بن علی (ع) تنها نیست.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به روز بانکداری اسلامی اظهار کرد: آیات و روایات ربا را جنگ با خدا می دانند و این ربا مختص به بانک نیست بلکه افراد را هم در برگرفته است و از شورای فقهی بانک انتظاراتی داریم و امیدواریم نظارتشان تا پایان کار باشد.

امام جمعه قم با بیان اینکه یک نمونه از اقتدار ارتش و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران پدافند هوایی است، تصریح کرد: نماز جمعه باشکوه قم و مردم کریمه اهل بیت برای برادران ارتشی دعا می کنند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه رهبری سنگ تمام برای دولت مردمی گذاشتند، خاطرنشان کرد: آنچه در این دیدار بسیار جلوه دارد، ریز بینی رهبری است که در کنار تحسین دولت اما به معیشت مردم اشاره دارند که هم باید برای فردا چاره اندیشی کرد و هم برای امروز یعنی معیشت مردم، گرانی و مسکن فکر و توجه داشت.

وی افزود: اقتصاد و فرهنگ اولویتی مهمی است که رهبر معظم نیز در دیدار اخیر با دولتمردان به آن پرداختند، تشخیص و تدبیر به موقع از جمله مسائلی بود که رهبر عزیز به دولت یادآوری و تاکید کردند و در واقع کارنامه موفق دوساله دولت آیت الله رئیسی با حل مشکلات گرانی، تورم و معضلات مسکن و اجاره بها تکمیل خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به عملیات خرابکارانه دشمنان ابراز کرد: باز هم مثل گذشته با جانفشانی های نیروهای حافظ امنیت دشمنان این نظام در اجرای نقشه های شوم و خرابکارانه خود ناکام ماندند.

ارسال نظرات