۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۴۹۰۸۵
آیت الله سعیدی مطرح کرد؛

تدابیر مناسب شورای نگهبان برای تحقق فرمایش رهبر انقلاب درباره انتخابات

تدابیر مناسب شورای نگهبان برای تحقق فرمایش رهبر انقلاب درباره انتخابات
امام جمعه قم حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات را تعیین کننده و بسیار مهم خواند و از تدابیر مناسبی که شورای نگهبان برای تحقق مطالبه رهبر انقلاب اندیشیده است، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در خطبه اول نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و مردم نمازگزار به تقوایی الهی، امنیت را یکی از مهمترین مسئله زیست انسان ها در جامعه دانست و اظهار داشت: تقوا نرم افزار زندگی انسان محسوب می شود.

وی با بیان این که خداوند متعال به پیامبرگرامی اسلام(ص) فرمود «با منافقان سخت برخورد کن» افزود: یقینا خداوند همه منافقان را در جهنم جمع خواهد کرد؛ چراکه منافقان، کسانی هستند که همیشه مورد غضب خداوند، رسول او و مومنین هستند.

امام جمعه قم با محکوم کردن حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در این حمله خاطرنشان کرد: این گونه عملکردها و دست زدن به جنایت هایی که مردم بی گناه را به خاک و خون می کشاند، نشان از ضعف و زبونی دشمنان کوردل انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ملت ما از دشمنان و مزدوران داعشی آنان جز این انتظار ندارند؛ چراکه آنان انسان های بسیاری را در اقصی نقاط جهان؛ همچون مردم مظلوم غزه، به خاک و خون می کشند و هیچ ابایی از ریختن خون مظلومان ندارند.

آیت الله سعیدی بر لزوم برخورد قاطع با عاملین جنایت کرمان و انتظار مردم از مسئولان برای انتقام سخت تاکید کرد و بیان داشت: مردم بصیر و مقاوم ایران از مسئولان مربوطه انتظار دارند تا به دشمنان و عاملین این جنایت ها چنان جواب کوبنده ای دهند که برای آنان درس عبرتی سخت باشد.

وی افزود: دنیای استکبار نه تنها از حاج قاسم سلیمانی هراس دارند؛ بلکه از زائران این شهید بزرگوار نیز در هراس هستند؛ اما باید بدانند که سربازان حاج قاسم انتقام این جنایت ها را از آنان خواهند گرفت.

امام جمعه قم با اشاره به سالروز توطئه کشف حجاب در دوره پهلوی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با بانوان کشور درباره رویکرد تمدن غرب فرمود «دو عامل سودجویی و لذت جویی رویکرد تمدن غربی است» بنابراین این تمدن نمی تواند آزادی را برای زنان به ارمغان آورد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز قیام ۱۹ دی‌ بیان داشت: این قیام در سیر تطورات انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارد؛ چراکه این قیام الگویی برای قیام های بعدی شد و رفته رفته بنیان رژیم پهلوی را کنده و موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

آیت الله سعیدی در پایان با بیان این که یکی از توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی شرکت حداکثری مردم در انتخابات است، ضمن توصیه مردم به شرکت باشکوه در انتخابات عنوان داشت: خوشبختانه شورای نگهبان برای رسیدن به این هدف تدابیر خوبی اندیشیده و تلاش آنان این است که به این توصیه رهبر انقلاب جامعه عمل پوشیده شود؛ چراکه حضور مردم در پای صندوق ها، حضوری تعیین کننده و موثر است.

ارسال نظرات