۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۴۶۳۹۴
در نشست صمیمی دبیر ستاد امر به معروف با مسئولین تشکل‌های استان قم مطرح شد؛

لزوم واکنش بهنگام مسئولان ستاد در موضع‌گیری ها و گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای

لزوم واکنش بهنگام مسئولان ستاد در موضع‌گیری ها و گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای
نشست صمیمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با مسئولین تشکل‌های استان قم برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست صمیمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با مسئولین تشکل‌های استان قم در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام محمد حسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارائه کرد. 
وی با اشاره به تلاش ستاد برای قانون‌مند کردن آموزش ها اظهار داشت: قریب به ۱۲ مدل آموزشی طراحی کردیم که اعلام خواهد شد و ۳ دوره پایه، دانش افزایی مربیان امربه معروف و نهی از منکر و مربیان عفاف و حجاب درحال برگزاری است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نداشتن هویت قانونی برای تشکل‌های امر به معروف و نهی از منکر را از جمله مشکلات تشکل‌ها عنوان کرد.
در ادامه این نشست هر کدام از مسئولین تشکل‌های استانی به ارائه پیشنهادات و انتقادات خود پرداخته و مشکلات خود را مطرح کردند.
در این نشست بر لزوم گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ضرورت استفاده از ظرفیت طلاب حوزه‌های علمیه، لزوم وجود فرماندهی واحد در استان‌ها و توجه ویژه به استان قم به عنوان شهر ام القرای تاکید شد.
همچنین لزوم حفظ جایگاه ستادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ضرورت در اولویت قرار دادن برخورد با مسئولانی که مرتکب منکرات می شوند و لزوم واکنش بهنگام مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر در موضع‌گیری ها از جمله انتقادات و پیشنهادات مسئولین تشکل‌های استان قم به دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بود.
ارسال نظرات