۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۷۳۸۶۷۳
امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با رسا:

اهانت به قرآن به هیچ عنوان قابل بخشش نیست

اهانت به قرآن به هیچ عنوان قابل بخشش نیست
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار اهانت به ساحت مقدس قرآن را توهین آشکار به باور و اعتقاد ۲ میلیارد مسلمان در جهان دانست و گفت: این اهانت به هیچ عنوان قابل بخشش نیست.

حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با محکوم کردن اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن در سوئد، گفت: این توهین آشکار به باور و اعتقاد ۲ میلیارد مسلمان در جهان است.

وی افزود: اهانت به قرآن سبب شده است تا حقیقت طلبان جهان گرایش بیشتری به سمت اسلام و قرآن داشته و تعداد زیادی از مردم کشور‌های اروپایی به حقیقت اسلام باور داشته باشند.

به گفته وی این اهانت به هیچ عنوان قابل بخشش نیست و برای جلوگیری از تکرار آن ملت و دولت‌های اسلامی باید با مسببان آن با جدیت برخورد کنند و برای اقدامات بازدارنده اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه مسلمانان جهان توهین به قرآن و ائمه اطهار (ع) را فراموش نخواهند کرد و پاسخ محکمی به دشمنان اسلام خواهند داد، اظهار داشت: توهین به قرآن سبب شده تا مسلمانان جهان دشمنان خود را بیشتر شناخته و قطعا علیه آنان اقدام خواهند کرد.

وی اشاره به اینکه مسؤولیت کامل این اقدام موهن و ضد اسلامی متوجه مقامات کشور سوئد است، گفت: اقدام کشور عراق برای اخراج سفیر سوئد از کشور عراق قابل تحسین است و دیگر کشور‌های مسلمان نیز با اقدام مشابه نباید اجازه دهند به مقدسات مسلمانان اهانت شود.

به گفته وی اقداماتی از این قبیل مانند پتکی بر سر خودشان فرود خواهد آمد و مصداق این آیه از قرآن کریم «وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللهُ وَ اللهُ خَیرُ الماکِرین» خواهند شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات