۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
کد خبر: ۷۳۸۶۷۰
امام جمعه موقت کاشان:

تقوا سرمایه بزرگی است که انسان باید آن را تحصیل کند

تقوا سرمایه بزرگی است که انسان باید آن را تحصیل کند
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه اهل بیت(ع) در تقوا و کمک به مردم در راس قله قرار داشتند، گفت: تقوا سرمایه بزرگی است که انسان باید آن را تحصیل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار یکشنبه شب در مراسم عزاداری مسجد آیت الله رضوی کاشانی به اهمیت تقوا اشاره کرد و گفت: تقوا سرمایه بزرگی است که انسان باید آن را تحصیل کند و برای تحصیل آن باید آموزش ببیند.

وی با اشاره به اینکه برای کسب تقوا نباید به هر کسی رجوع کرد، افزود: کسب تقوا باید از طریق رجوع به منابع موثق باشد و آدرس را از افرادی بگیرد که راه بلد هستند.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: برای کسب تقوا، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بهترین افرادی هستند که می‌توانند ما را یاری و راهنمایی کنند.

وی از اهل بیت(ع) به عنوان پرچمداران تقوا نام برد و اظهار داشت: اهل بیت(ع) در بالاترین عرصه‌های تقوا قرار دارند، از این رو خداوند در قرآن می‌فرماید، کسانی که ایمان می‌آورند تقوا کسب کرده و همراه با صادقین باشند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: اگر بخواهید با تقوا باشید باید با مردم و بندگان خدا رابطه خوب و روابط عمومی خوبی داشته باشید و به مردم خیر برسانید و مردم از شر شما در امان باشند.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه اهل بیت در تقوا و کمک به مردم در راس قله قرار داشتند، گفت: امیرمومنان(ع) می‌فرماید، انسان با تقوا کسی است که در هر زمینه‌ای که می‌تواند و توان آن را دارد به مردم خدمت کند و آزار و اذیت او به کسی نرسد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات