۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
کد خبر: ۷۳۸۵۴۱
امام جمعه موقت کاشان:

معرفی الگو‌های امربه معروف، رسالت اهل رسانه است

معرفی الگو‌های امربه معروف، رسالت اهل رسانه است
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: یکی از راه‌های امر به معروف و نشر معروف، تبلیغ الگو‌های امر به معروف با هدف تشویق جوان‌ها به انجام این فریضه واجب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب در دیدار با سید محمدمهدی امامیه مجروح امر به معروف و نهی از منکر کاشان، گفت: وجود جوان‌هایی همچون سید محمد مهدی امامیه که با جان گذشتگی از نوامیس مردم دفاع می‌کنند سبب افتخار است.

وی افزود: انجام فریضه امر به معروف و هزینه دادن برای این فریضه بیانگر این است که جامعه ما هنوز جوان‌های با ایمانی که حاضر هستند برای دین و مال خود هزینه بدهند زیاد دارد.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه دشمن تلاش زیادی برای انحراف جوان‌ها دارد، اظهار داشت: امروز جوان‌های با ایمان، فداکار و با غیرت درمیدان امربه معروف و نهی از منکر حاضر می‌شوند.

حجت الاسلام اسلامی تبار از مسؤولان خواست تا با تدبیر، اقتدار و قاطعیت با افراد خاطی برخورد کنند تا منبعد شاهد چنین برخورد‌هایی با آمرین به معروف و ناهیان از منکر نباشیم.

به گفته وی هر گونه اهمال و کوتاهی در برخورد با خاطیان سبب خواهد شد تا افراد مجرم و هنجار شکن جری‌تر شوند.

امام جمعه موقت کاشان معرفی الگو‌هایی همچون جوان‌های شجاع و متعهد در صحنه امر به معروف و نهی از منکر به جامعه خواهد شد جوان‌های بیشتری وارد این عرصه شوند.

به گفته وی معرفی الگو‌هایی همچون جوانان‌های فعال و شجاع در صحنه امر به معروف و نهی از منکر، خود یک نوع امر به معروف و نهی از منکر برای رسانه است.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های امر به معروف و نشر معروف، تبلیغ الگو‌های امر به معروف و نهی از منکر با هدف تشویق جوان‌ها به انجام این فریضه واجب است.

حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه دشمن امروز برای تبلیغ منکراقدام به معرفی الگو می‌کند تا منکرات را ترویج کند، افزود: ما نیز باید همان برنامه‌هایی را که دشمن برای ترویج منکرات دارد برای ترویج معروف داشته کنیم.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: رسالت امروز خبرنگاران و رسانه معرفی الگو‌های امر به معروف و نشر اخبار حوزه امر به معروف و نهی از منکر برای ترویج این فریضه واجب است.

در پایان این دیدار از خانواده سید محمد مهدی امامیه از سوی حجت الاسلام اسلامی تبار امام جمعه موقت کاشان و روح الله صنعتکار معاون اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان تقدیر و تجلیل شد.

لازم به ذکر است، سید محمد مهدی امامیه جوان آمر به معروف کاشانی نیمه شب برای دفاع از ناموس مردم در پارک آیت الله مدنی با سلاح از سوی چهار نفر از ناحیه دست مجروح و بعد از دو شبانه روز با ۴۳ بخیه از بیمارستان شهید بهشتی کاشان مرخص شد.

محمدحسین پیشاهنگ

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات