۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۷۳۷۴۷۶
مقتدایی در گفت‌وگو با رسا:

غرب در روند اسلام هراسی به بن بست رسیده است

غرب در روند اسلام هراسی به بن بست رسیده است
نماینده مجلس با اشاره به اینکه بشارت قرآن خاموش شدنی نیست گفت: مردم مسلمان باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنند و بدانند با این روند، رویکرد طراحی شده نظام غرب و استکبار محکوم به شکست است.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا اهانت به مقدسات را امری غیر اخلاقی توصیف کرد و گفت: هر کس به هر نحو به مقدسات ادیان مختلف اهانت کند، کاری ناپسند انجام داده و به مقصد خود نخواهد رسید.

وی اهانت به قرآن را باعث پر فروغ شدن قرآن در سطح جهان عنوان کرد و ابراز داشت: کسانی که برای در تنگنا قرار دادن مسلمانان و کتاب آسمانی اسلام به قرآن اهانت کردند، هرگز فکر نمی‌کردند که کار آن‌ها به وحدت بیشتر مسلمانان و توجه بیشتر جهانیان به قرآن و مفاهیم آن منتهی شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: قرآن خسارت و زیانی برای کافران است؛ آن‌ها در امتحان اخیر نیز خسران و زیان فراوانی دیدند و دل مردم جهان با قرآن همراه‌تر شد.

مقتدایی اقدام دولت سوئد در حمایت از قرآن سوزی در این کشور را به شدت محکوم و تصریح کرد: اهانت به مقدسات اسلامی محکوم است و آن‌ها در همین جهان نتیجه عمل خطاکارانه خود را می‌بینند.

وی با هشدار به مسلمانان جهان مبنی بر اینکه دشمنان اسلام به دنبال خاموش کردن فروغ الهی در جهان هستند گفت: هرچند آنها نمی‌توانند بشارت قرآنی را خاموش کنند، اما امت مسلمان باید مواظب باشند تا به هوشیاری و بصیرت خدشه‌ای در وحدت وارد نشود و در همدلی و محبت بین خود بکوشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در توصیه‌ای به دولت‌های اسلامی ابراز داشت: دولت‌های اسلامی باید از هر گونه تفرقه و جدایی میان ملت‌ها و کشورها خودداری کنند؛ کشورهای غربی باید بدانند که ما چنین اقدامات اهانت آمیزی را نه از سر قدرت آن‌ها بلکه در نتیجه استیصال و ناچاری آن‌ها می‌دانیم و اینگونه قلمداد می‌کنیم که غرب در روند اسلام هراسی به بن بست رسیده است و حامیان تروریسم امروز به خشونت روی آورده‌اند.

مقتدایی با مد نظر قرار دادن شعار «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود» گفت: هر چه خونریزی تروریست‌ها بیشتر شد، آگاهی ملت ما بیشتر شد؛ اکنون نیز همان منطق حاکم است که هر قدر خشونت و افراطی‌گری و رویکردهای غیر عقلانی افزایش پیدا کند وحدت بین مسلمانان و آگاهی درباره اهداف نظام سلطه بین مسلمانان و غیر مسلمانان بیشتر می‌شود؛ با این روند رویکرد طراحی شده نظام غرب و استکبار، محکوم به شکست است.

محمود لطیف

برچسب ها: مقت قرآن مسلمانان
ارسال نظرات