۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۷۳۲۵۲۲
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی:

روز قدس، روز ستیز بی امان با ظلم و بیداد است

روز قدس، روز ستیز بی امان با ظلم و بیداد است
در پیام نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت روز قدس آمده است: روز جهانی قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام و روز ستیز بی امان با ظلم و بیداد است.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، بیان کرده است: روز جهانی قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان و روز وحدت انسانهای آزاده و عدالتخواه و روز ستیز بی امان با ظلم و بیداد است.

در این پیام آمده است: روز قدس این یادگار امام راحل عظیم الشان، امروز به یک باور عمیق و به شاخص و شعار نظام اسلامی ما تبدیل گشته، ابتکاری که آرمان های دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست «شهرالله» پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد.

حرکت و قیام آزادگان جهان در حمایت از قدس بعنوان قبله اول مسلمانان و نیز مردم مظلوم فلسطین در این مقطع کنونی با استمرار همان صلابت و تدبیر امام راحل از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی» از مرز جغرافیا، سیاست و ملیت فراتر رفته، و آنرا به سرمنشأ جریانی جهانی بدل کرده است.

امروز در سایه بیدارگریهای ایران اسلامی، دنیا دریافته است که ملت فلسطین اگرچه هنوز مظلوم است اما تنها نیست، و دریافته که اسرائیل رژیم کودک کش، دشمن بشر و دولت ترور است، دولتی که در بزرگداشت جنایتهایش فریاد شادی سر می دهد، و به آن افتخار می‌کند، رژیمی جعلی که افزون‌خواهی‌اش، نه‌تنها برای جهان اسلام، بلکه برای تمام بشر خطرساز است.

از مردم روزه دار و شهید پرور استان لرستان درخواست می کنم، در لبیک به ندای امامین انقلاب همراه با امت اسلامی و ملت شریف ایران، با گامهایی استوار و مشت های گره کرده، در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند، و برائت و تنفر خود را از کانون قتل و فساد در روی زمین اعلام نمایند.

حضور پرشور آحاد مردم، اقشار مختلف، خصوصا جوانان انقلابی و حزب الهی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در راهپیمایی روز قدس، نوید دهنده متلاشی شدن پیکره نحس رژیم غاصب صهیونیست و آزادی قدس عزیز و پیروزی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و رسیدن به صلح جهانی خواهد بود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات